ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТІВ

Дмитро Штефанич, Ростислав Окрепкий

Анотація


Проаналізовано існуючі підходи до сутності маркетингового аналізу конкурентів фірми. Визначено завдання, які стоять перед його проведенням. Вказано джерела аналітичної інформації та окреслена послідовність маркетингового аналізу конкурентів.

Ключові слова


маркетинговий аналіз; конкуренти; ринкові лідери, конкурентоздатність товару; конкурентоспроможність фірми

Повний текст:

PDF>PDF

Посилання


Войчак А. В. Маркетингові дослідження. - Київ: КНЕУ, 2001.

Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. Москва: Финпресс, 2008.

Strzyzewska M., Roszkewicz M. Analizymarketingowe. - Warszawa, 2002.

Гаркавенко С. С. Маркетинг. - Київ: Лібра, 2008.

Вествуд Дж. Маркетинговый план - Санкт-Петербург, Москва, Харьков, Минск: Питер, 2001.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.