ТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ КРАЇНИ: СУТЬ ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ
Анотація
Розглянуто сутність іміджу та туристичного іміджу країни, визначено його складові, проблеми формування туристичного іміджу України та шляхи їх розв’язання.
Ключові слова
Повний текст:

Посилання
Schörghuber K. Standortmarketing - Erkennen und Nutzen von Standortchancen: Vom Einzelstandort bis zu ganzen Stadt, Linz 2000.
Джоунс Дж. Ф. Роль рекламы в создании сильных брендов. - М.: Вильямс, 2005. - 496 с.
Старостина А., Кравченко В., Личова Г. Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 61-66.
Гоанкина Т. К. Экономический имидж страны и его составляющие. - М., РАГС. - 2003.
Панкрухин А. П. Маркетинг территорий. - 2-е изд., дополн. - СПб.: Питер, 2006. - 416 с.
Гэрохов А. Ф. Комплексный подход к формированию маркетинговой стратегии развития туристической дестинации // Автореф. дисс. ... кандидата экон. наук. - СПб., 2007.
http://region.mcnip.ru/modules.php?name=News&file=article&sid=63
Таранова Ю. В. Туристический имидж страны - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://pravo33. wordpress. com/2010/02/16
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.