СИСТЕМНО-ДИНАМІЧНИЙ ПІДХІД ДО ПРОГНОЗУВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РИНКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ УКРАЇНИ

Володимир Кузнєцов

Анотація


Проведено аналіз підходів до оцінювання та прогнозування ефективності впровадження маркетингових заходів на ринку інформаційних продуктів, визначено їхні переваги та недоліки, запропоновано системно-динамічний підхід до прогнозування ефективності впровадження маркетингових заходів на ринку інформаційних продуктів, визначено змінні моделі прогнозування ефективності впровадження маркетингових заходів на підприємствах ринку інформаційних продуктів та послуг України.

 


Ключові слова


ринок інформаційних продуктів та послуг; життєвий цикл інформаційного продукту; системно-динамічний підхід до прогнозування

Повний текст:

PDF>PDF

Посилання


Пономаренко B. C. Стратегічне управління підприємством сфери інформаційного бізнесу /B. C. Пономаренко. - X.: Основа, 1999. - 620 с.

Логинов С. Проблемы прогнозирования и стратегического планирования на рынке информационных продуктов и услуг / С. Логинов, Е. Павлов // Экономист. - 2007. - № 5. - С. 93-96.

Татарчук М. І. Корпоративні інформаційні системи : навч. посіб. / Татар¬чук М. І. - К. : КНЕУ. - 2004. - 340 с.

Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер. - СПб.: Питер, 2000. - 752 с.

Шпотов Б. О современных теориях конкурентных преимуществ и отраслевого лидирования / Б. Шпотов // Проблемы теории и практики. - 2001. - № 3. - С. 50-55.

Рябушкин Б. Т. Применение статистических методов в экономическом анализе и прогнозировании/Б. Т. Рябушкин. - М.: Финансы и статистика, 1987. - 75 с.

Лысенко Ю. Г. Имитационное моделирование экономических систем: Учеб. пособ. / Ю. Г. Лысенко, Г. С. Овечко, А. В. Овечко, В. Н. Кравченко, Д. В. Бе¬ленко; Донецкий национальный университет. - изд. 1-е. - Донецк: ООО “Юго- Восток, Лтд”, 2006. - 259 с.

Сидоренко В. Н. Имитационное моделирование в науке и бизнесе: подходы, инструменты, применение/В. Н. Сидоренко, А. В. Красносельский //Бизнес- информатика. - 2009. - № 2 (8). - С. 52-57.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.