Стратегії контент-маркетингу, облік і оподаткування блогерської діяльності в україні

Автор(и)

  • Валентина Ясишена Вінницький навчально-науковий інститут економіки Західноукраїнського національного університету
  • Алла Долюк Вінницький навчально-науковий інститут економіки Західноукраїнського національного університету
  • Тетяна Бондарєва Відокремлений структурний підрозділ «Вовчанський фаховий коледж Державного біотехнологічного університету»

DOI:

https://doi.org/10.35774/visnyk2022.04.084

Анотація

Вступ. Інтернет-маркетинг сьогодні є одним із найбільш перспективних напрямів розвитку маркетингу в Україні. Блогерська діяльність як складова інтернет-маркетингу активно розвивається та приносить значні прибутки блогерам. Оскільки блогерство – це економічна діяльність, то вона потребує належного відображення в сфері обліку і оподаткування з розробкою відповідних положень вітчизняного законодавства.

Метою статті є аналіз стратегій контент-маркетингу в інтернет- літературі, на прикладі контент-роману Є. Литвака «Епоха слави і надії», удосконалення процедур обліку і оподаткування, пов’язаних з блогерською діяльністю, та окреслення перспектив її ведення в Україні.

Методи дослідження. У процесі дослідження застосовувались методи: аналізу й синтезу – для вивчення об’єкта і предмета дослідження; конструктивний та експериментальний – для формування рішення за допомогою аналітичного забезпечення; табличний – для наочного представлення формування ціноутворення картин; абстрактно-логічний – для теоретичних узагальнень та формування висновків.

Результати дослідження. проаналізовано стратегії контент-маркетингу на прикладі мережевих авторських творів «літвейків», доведено, що успішна маркетингова стратегія дає змогу отримати хороший фінансовий дохід, а отже, можливість офіційно зареєструвати свою діяльність та сплачувати податки в державний бюджет. розкрито перспективи розвитку блогерської діяльності в Україні. розглянуто процедури обліку й оподаткування блогерської діяльності в Україні. Окреслено основні переваги для соціально-економічного розвитку держави від офіційної діяльності блогера та виявлено проблемні місця у становленні офіційного онлайн-бізнесу інтернет-літератури в Україні.

Перспективи. Основні положення цього дослідження у формі пропозицій можуть надати переваги для становлення офіційного онлайн-бізнесу інтернет- літератури в Україні. Впорядкування на законодавчому рівні блогерської діяльності, ведення обліку та оподаткування діяльності блогерів є вагомим внеском у соціально-економічний розвиток держави, що сприятиме збільшенню надходжень до державного бюджету, гармонізує діяльність блогера й рекламодавця та буде запорукою соціальних гарантій для блогерів. підвищення привабливості блогерської професії сприятиме  розвитку цієї сфери діяльності.

Висновки. Успішно обрана маркетингова стратегія (наприклад письменницького блогу Є. Литвака) дає змогу підвищувати свою популярність, встановлювати міцний зв’язок з аудиторією та залучати нових рекламодавців.

Ті блогери, що розвивають свою діяльність і бажають отримувати значні прибутки, мають обліковувати доходи, які отримують, та сплачувати податки. Важливим фактором співпраці рекламодавця з блогером є оподаткування, що дає змогу прозоро звітувати перед податковою і сумлінно сплачувати податки.

під час розгляду процедур обліку й оподаткування операцій та процесів блогерської діяльності в Україні запропоновано додати окремий КВЕД з назвою

Біографії авторів

  • Валентина Ясишена, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Західноукраїнського національного університету
    доктор економічних наук, професор, професор кафедри економіки, обліку та оподаткування
  • Алла Долюк, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Західноукраїнського національного університету
    кандидат економічних наук, викладач кафедри фінансів, банківської справи та страхування
  • Тетяна Бондарєва, Відокремлений структурний підрозділ «Вовчанський фаховий коледж Державного біотехнологічного університету»
    кандидат філологічних наук, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист циклової комісії загальної підготовки

Посилання

Жемченко М. Цифрові трансформації видавничої галузі: монографія. Інтегровані комунікації. 2018. URL: https://www.researchgate.net/publication/329572741_ Cifrovi_transformacii_vidavnicoi_galuzi_monografia_Digital_transformations_of_ the_publishing_industry_monograph

Komubook. URL: https://komubook.com.ua/

Vdovina O. Бібліотечні блоги як інструмент комунікації. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 7-8. 2021. URL: https://doi.org/10.36074/25.12.2020.v3.01

Малярова І. Письменницький марафон як засіб підвищення якості контенту в мережевій літературі. 2015. URL: http://sites.znu.edu.ua/stud-sci-soc/2015/ Tom_5.pdf#page=76

Харитоненко О. І. Популяризація книг і читання в українському сегменті YouTube. URL: http://www.wayscience.com/wp-content/uploads/2021/02/WD- 2021-Part-2-1.pdf#page=371

Fifty Shades of Grey: Stephenie Meyer Speaks Out. URL: http://www.mtv.com/ news/1685954/fifty-shades-of-grey-stephenie-meyer/

Коршакова О. М. Авторське право та твори fun fiction. URL: http://repository. hneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/11678/1/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D 1%88%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0% B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf

Литвак Е. Эпоха славы и надежды. 2021. URL: https://t.me/joinchat/79D_AZ_ VPbIzYjBi

«Рептилоїди» Алекса Крамера у Вінниці. URL: http://topnews.vn.ua/ culture/2022/01/03/111640.html

Беркун М. Кодекс. Мужчина должен быть. URL: https://www.livelib.ru/ book/1005247504-kodeks-muzhchina-dolzhen-byt-mariya-berkun

Беркун М. OLX. Кодекс. Мужчина должен быть. URL: https://www.olx.ua/d/ obyavlenie/kodeks-muzhchina-dolzhen-byt-IDK8aMC.html

Литвак Є. Профіль Інстаграм. URL: https://instagram.com/litvak_evgenii?utm_ medium=copy_link

Книга року ВВС. Революційні паралелі в романі «Магнум». Євгеній Литвак, читач ВВС News Україна, 04 грудня 2021 року. URL: https://www.bbc.com/ ukrainian/features-59319988

Книга року ВВС. «Фуга 119» ˗ сто днів полону після Іловайського котла. Алекс Крамер, читач ВВС News Україна, 03 грудня 2021 року. URL: https://www.bbc. com/ukrainian/features-59377572

Господарський кодекс України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436- 15#Text.

Податковий кодекс України URL: https://buhgalter911.com/uk/normativnaya- baza/nalogovyi-kodeks/

Національний класифікатор видів економічної діяльності України URL: https:// zakon.rada.gov.ua/rada/show/vb457609-10#Text

Головчак Г.В. Облік і оподаткування блогерської діяльності в Україні. 2021. URL: http://perspectives.pp.ua/public/site/conferency/conf-7-2021.pdf

Методичні рекомендації з формування собівартості продукції (робіт, послуг) у промисловості, наказ Мінполітики від 09.07.2007р. № 373.

Методичні рекомендації з формування складу витрат та порядку їх планування в торговельній діяльності, наказ Мінекономіки від 22.05.2002 р. № 145.

Завантаження

Опубліковано

2022-12-01

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Ясишена, Валентина, et al. “Стратегії контент-маркетингу, облік і оподаткування блогерської діяльності в україні”. Вісник Економіки, no. 4, Dec. 2022, pp. 84–96, https://doi.org/10.35774/visnyk2022.04.084.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають