МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ ТА АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Олександр Вашків к. е. н., доцент кафедри економіки підприємств і корпорацій, Тернопільський національний економічний університет

Ключові слова:

конкурентоспроможність підприємства, показники конкурентоспроможності, аналіз, оцінка

Анотація

Розглянуто методичні підходи до оцінки й аналізу конкурентоспроможності підприємства з погляду концепції ієрархії чинників Т Коно. Запропонована методика, яка розширює можливості аналізу конкурентоспроможності підприємства, орієнтуючись на найважливіші її складові: частку ринку, яку займає підприємство, інноваційний потенціал, виробничі та збутові потужності підприємства, стратегію підприємства, потенціал вищої ланки керівництва, найголовніші результати діяльності. Методика є інструментарієм отримання об’єктивної інформації для системи управління конкурентоспроможністю підприємства.

Посилання

Должанський І. З. Конкурентоспроможність підприємства: Навч. посібник/1. З. Должанський, Т О. Загорна. - К.: ЦНЛ, 2006. - 384 с.

Тарнавська Н. П. Управління конкурентоспроможністю підприємства: теорія, методологія, практика: монографія / Наталія Петрівна Тарнавська. - Тернопіль: Економічна думка, 2008. - 570 с.

Управління конкурентоспроможністю підприємства: навч. посібник /[С. М. Клименко, Т В. Омельяненко, Д. О. Барабань, О. С. Дуброва, А. В. Вакуленко].- К.: КНЕУ, 2008. - 520 с.

Фатхутдинов Р. А. Разработка управленческого решения: учеб. пособие / Раис Ахметович Фатхутдинов. - М.: ЗАО «Бизнес-школа «Интел-Синтез», 1997. - 208 с.

Хруцкий В. Е. Современный маркетинг / В. Е. Хруцкий, И. В. Корнеева, Е. Е. Автухова. - М.: Финансы и статистика - 1999. - 356 с.

Коно Т. Стратегия и структура японских предприятий; пер. с англ. / Т. Коно.- М.: Прогресс, 1987. - 384 с.

Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика: навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. - К.: КНЕУ, 2000. - 124 с.

Харів П.. Активізація інноваційної діяльності промислових підприємств регіону / П. С. Харів, О. М. Собко. - Тернопіль: ТАНГ, 2003. - 180 с.

Дубенко О. О. Вимір і оцінка конкурентоспроможності підприємств плодоовочевої консервної промисловості: автореф. дис.на здобуття наук. Ступеня канд. екон. наук: спец. 08.07.01 «Економіка промисловості» /О. О. Дубенко. - Одеса, 2005. - 19 с.

Кобиляцький Л. С. Управління онкурентоспроможністю: навч. посібник/Л.С. Кобиляцький. - К.: Зовнішня торгівля, 2003. - 304 с.

Адамик В. Оцінка конкурентоспроможності підприємства /Вікторія Адамик, Галина Вербицька // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2008. - № 1. - С. 69-78.

Фатхутдинов Р А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг менеджмент/Раис Ахметович Фатхутдинов. - М.: Издательско-книготорговый центр «Маркетинг», 2002. - 892 с.

Фасхиев Х. А. Как измерить конкурентоспособность предприятия? [Електронний ресурс] / Х. А. Фасхиев, Е. В. Попова. - Режим доступу до журн.: www.dis.rU/market/arhiv/2003/4/8.htmi.

Кныш М. И. Конкурентные стратегии: учеб. пособие / Михаил Иванович Кныш. - СПб., 2000. - 284 с.

Юданов А. Ю. Конкуренция: теория и практика. - М.: Изд-во ГНОМ и Д, 2001. - 304 с.

Чаплина А. Конкурентоспособность как интегральный показатель эффективности предприятия / А. Чаплина, И. Войцеховская // Проблемы теории и практики управления. - 2006. - № 3. - С. 108-113.

Завантаження

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

Схожі статті

1-10 з 520

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.