АНАЛІЗ СПРИЯТЛИВОСТІ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ
Ключові слова:
інноваційна стратегія підприємства, фактори зовнішнього та внутрішнього середовища, аналіз сприятливості факторівАнотація
Піднята проблема вибору і реалізації інноваційної стратегії підприємства. Запропоновано методику аналізу сприятливості факторів зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства для реалізації інноваційної стратегії.
Посилання
Дженстер П., Хасси Д. Анализ сильных и слабых сторон компании: определение стратегических возможностей: Пер. с англ. - М.: Издательский дом “Вильямс”, 2003. - 368 с.
Томпсон А. А., Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа, 12-е издание: Пер. с англ. - М.: Издательский дом “Вильямс”, 2002. - 928 с.
Мескон М., Альберт М., Хедуори Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. - М.: Дело, 1992. - 702 с.
Карлоф Б. Деловая стратегия: Пер с англ. //Научн. ред. В. А. Приписнова. - М.: Экономика, 1991. - 240 с.
Проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у транзитивній економіці: Монографія/За заг. ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка. - Суми: ВТД "Університетська книга”, 2005. - 582 с.
Кіндрацька Г І. Основи стратегічного менеджменту: Навч. посібник. - Львів: Кінапрі ЛТД, 2000. - 235 с.
Яремко І. Й. Теоретичні і прикладні засади формування вартості машинобудівних підприємств: Монографія. - Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка“, 2008. - 260 с.

