ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ РОЗДРІБНИХ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ У ПРАКТИКУ ВІТЧИЗНЯНИХ БАНКІВ
Анотація
Розглянуто перспективні напрямки розширення асортименту роздрібних
банківських послуг. Обґрунтовано доцільність впровадження запропонованих
послуг для банківських установ. Подано рекомендації щодо розширення спектру
нових послуг з метою забезпечення ефективності діяльності банку на основі
розробки технологічної платформи нової послуги. Зазначена платформа є тією
основою, на якій банк може розробляти та впроваджувати на ринку будь-які нові види роздрібних банківських послуг.
Посилання
Корнєєв В. Конкурентоспроможність банків України в умовах лібералізації ринків фінансових послуг // Вісник Національного банку України. – 2007. № 11. – С. 14–17.
Гладких Д. Ринкова позиція банків в умовах вільної конкуренції // Вісник Національного банку України. – 2007. № 9. – С. 5–9.
Білик О. Маркетингова стратегія банку при впровадженні нових банківських продуктів // Регіональна економіка. – 2004. № 4. – С. 127–133.
Дурманова Е. Основные результаты регулярних исследований рынка банковских услуг // Маркетинговые исследования в Украине. – 2005. № 6. – С. 18–23.
Игнатьева Д. А. Трастовые операции коммерческих банков: совершенствование механизма стимулирования // Финансы и кредит. – 2004. № 6. – С. 5–8.