ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ РОЗДРІБНИХ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ У ПРАКТИКУ ВІТЧИЗНЯНИХ БАНКІВ

Автор(и)

  • Зоряна Сороківська ТНЕУ

Анотація

Розглянуто перспективні напрямки розширення асортименту роздрібних
банківських послуг. Обґрунтовано доцільність впровадження запропонованих
послуг для банківських установ. Подано рекомендації щодо розширення спектру
нових послуг з метою забезпечення ефективності діяльності банку на основі
розробки технологічної платформи нової послуги. Зазначена платформа є тією
основою, на якій банк може розробляти та впроваджувати на ринку будь-які нові види роздрібних банківських послуг.

Посилання

Корнєєв В. Конкурентоспроможність банків України в умовах лібералізації ринків фінансових послуг // Вісник Національного банку України. – 2007. № 11. – С. 14–17.

Гладких Д. Ринкова позиція банків в умовах вільної конкуренції // Вісник Національного банку України. – 2007. № 9. – С. 5–9.

Білик О. Маркетингова стратегія банку при впровадженні нових банківських продуктів // Регіональна економіка. – 2004. № 4. – С. 127–133.

Дурманова Е. Основные результаты регулярних исследований рынка банковских услуг // Маркетинговые исследования в Украине. – 2005. № 6. – С. 18–23.

Игнатьева Д. А. Трастовые операции коммерческих банков: совершенствование механизма стимулирования // Финансы и кредит. – 2004. № 6. – С. 5–8.

Завантаження

Опубліковано

2017-04-24

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОГО МЕХАНІЗМУ

Як цитувати

Сороківська, Зоряна. “ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ РОЗДРІБНИХ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ У ПРАКТИКУ ВІТЧИЗНЯНИХ БАНКІВ”. Вісник Економіки, no. 2, Apr. 2017, pp. 7-14, https://visnykj.wunu.edu.ua/index.php/visnykj/article/view/20.