ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ ПІДПРИЄМСТВ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ПІДГАЛУЗІ
Ключові слова:
ефективність, інформаційні системи, комунікаційні системи, комунікаційне середовище, методичний підхідАнотація
Проаналізовано основні підходи до оцінювання ефективності комунікаційних систем підприємств хлібопекарської підгалузі харчової промисловості. Проведено моніторинг основних інформаційних систем підприємств. Побудовано схему розвитку конкурентної стратегії досліджуваного підприємства.
Посилання
Друкер П. Задачи менеджмента вXXI веке. - М.: Вильямс, 2003. - 272 с.
Кинг У., КлиландД. Стратегическое планирование и хозяйственная полити¬ка /Пер. с англ.; под ред. Г. Б. Кочеткова. - М.: Прогресс, 1982. - 397 с.
Желнова К. В. Методика определения эффективности управления предприятиями общественного питания //Финансовый менеджмент. - 2010. - № 3. - С. 32-37.
Шекова Е. Л. К вопросу об оценке эффективности работы некоммерческих организаций //Финансовый менеджмент. - 2010. - № 1. - С. 3-6.
Захаров I. В., Антонюк С. В. Теоретико-методичніпідходи до оцінки ефектів від впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на промисловому підприємстві // Механізм регулювання економіки. - 2009. - № 3. - Т. 1. - С. 222-227.
Економічна енциклопедія: У 3-xm. - Т. 1 / Редкол.: С. В. Мочерний (відп. ред.) та ін. - К: Академія, 2000. - 864 с.
Матеріал з Вікіпедії - вільної енциклопедії [Електронний ресурс]. - Режим доступу до сайту: http://uk.wikipedia.org/wiki/Ефективність.
Рижкова Г. А. Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями: Автореф. дис. ... канд. екон. наук / Дніпропетровський національний університет. - Д., 2006. - 19 с.