ОРГАНІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ
Ключові слова:
стратегічне управління маркетинговою діяльністю, організація стратегічного управління маркетинговою діяльністю, синергетичний ефектАнотація
Розкрито зміст організації'стратегічного управління маркетинговою діяльністю, адаптовано організаційну модель '7-Б" до стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств, рекомендовано модель оцінки синергетичного ефекту організації стратегічного управління маркетинговою діяльністю.
Посилання
Професійна освіта : навч. посіб. / уклад. С. У. Гончаренко та ін. ; за ред.Н. Г. Ничкало. - К.: Вища школа, 2000. - 380 с.
Енциклопедія бізнесмена, економіста, менеджера / за ред. Р. Дяківа. - К. : Міжнар. екон. фундація, 2000. - 703 с.
Тренев Н. Н. Стратегическое управление : уч. пособ. для вузов /Н. Н. Тре¬нев. - М. : ПРИОР, 2002. - 288 с.
Хамел Г. Конкурируя за будущее: создание рынков завтрашнего дня /Г. Хамел, К. К. Прахалад. - М.: Олимп-Бизнес, 2002. - 288 с.
Дихтль Е. Практический маркетинг : уч. пособ. / Е. Дихтль, X. Хершген; под ред. И. С. Минко; [пер. с нем. А. М. Макарова]. - М.: Высш. шк., 1996. - 255 с.
Campbell J. P., Dunnette M. D., Lawler E. E., Weick K. E. Managerial Behavior, Performance, and Effectiveness. 1970. - 546 s.
Роббинс С. П., Коултер М. Менеджмент /С. П. Роббинс. - 6-е изд. - М.: ИД "Вильямс", 2004. - 880 с.