ОРГАНІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Юлія Логвіна аспірант, Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського

Ключові слова:

стратегічне управління маркетинговою діяльністю, організація стратегічного управління маркетинговою діяльністю, синергетичний ефект

Анотація

Розкрито зміст організації'стратегічного управління маркетинговою діяльністю, адаптовано організаційну модель '7-Б" до стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств, рекомендовано модель оцінки синергетичного ефекту організації стратегічного управління маркетинговою діяльністю.

Посилання

Професійна освіта : навч. посіб. / уклад. С. У. Гончаренко та ін. ; за ред.Н. Г. Ничкало. - К.: Вища школа, 2000. - 380 с.

Енциклопедія бізнесмена, економіста, менеджера / за ред. Р. Дяківа. - К. : Міжнар. екон. фундація, 2000. - 703 с.

Тренев Н. Н. Стратегическое управление : уч. пособ. для вузов /Н. Н. Тре¬нев. - М. : ПРИОР, 2002. - 288 с.

Хамел Г. Конкурируя за будущее: создание рынков завтрашнего дня /Г. Хамел, К. К. Прахалад. - М.: Олимп-Бизнес, 2002. - 288 с.

Дихтль Е. Практический маркетинг : уч. пособ. / Е. Дихтль, X. Хершген; под ред. И. С. Минко; [пер. с нем. А. М. Макарова]. - М.: Высш. шк., 1996. - 255 с.

Campbell J. P., Dunnette M. D., Lawler E. E., Weick K. E. Managerial Behavior, Performance, and Effectiveness. 1970. - 546 s.

Роббинс С. П., Коултер М. Менеджмент /С. П. Роббинс. - 6-е изд. - М.: ИД "Вильямс", 2004. - 880 с.

Завантаження

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА І УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ

Як цитувати

Схожі статті

1-10 з 450

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.