ВИМІРЮВАННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИ

Автор(и)

  • Андрій Дрогобицький д. е. н., голова наглядової ради ТОВ "Ворскла сталь", м. Київ

Ключові слова:

взаємовідносини компанії з клієнтами, лояльність клієнтів, вимірювання успішності бізнесу, вимірювання зростання, корисний прибуток, шкідливий прибуток, постійні клієнти, , промоутери компанії, чистий індекс промоутерів

Анотація

Проаналізовано фундаментальні основи нового наукового напрямку в економіці, який має забезпечити надійне вимірювання взаємовідносин з клієнтами та органічно ув ’язати отримані результати зі стратегією розвитку бізнес-структури.

Посилання

Дрогобыцкий А. И. Корпоративное управление в знаниевой экономике. - М.: Экономика, 2008. - 150 с.

Райхельд Ф. Книга о настоящей прибыли и реальном росте /Пер. с англ. - М.: Поколение, 2007. - 256 с.

Бояцис Р., Макки Э. Резонансное лидерство: совершенствование и построение плодотворных взаимоотношений с людьми на основе активного сознания, оптимизма и эмпатии / Пер. с англ. - М.: Альпина Бизнес Букс, 2007. - 300 с.

Завантаження

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА І УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ

Схожі статті

1-10 з 973

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.