ВИМІРЮВАННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИ
Ключові слова:
взаємовідносини компанії з клієнтами, лояльність клієнтів, вимірювання успішності бізнесу, вимірювання зростання, корисний прибуток, шкідливий прибуток, постійні клієнти, , промоутери компанії, чистий індекс промоутерівАнотація
Проаналізовано фундаментальні основи нового наукового напрямку в економіці, який має забезпечити надійне вимірювання взаємовідносин з клієнтами та органічно ув ’язати отримані результати зі стратегією розвитку бізнес-структури.
Посилання
Дрогобыцкий А. И. Корпоративное управление в знаниевой экономике. - М.: Экономика, 2008. - 150 с.
Райхельд Ф. Книга о настоящей прибыли и реальном росте /Пер. с англ. - М.: Поколение, 2007. - 256 с.
Бояцис Р., Макки Э. Резонансное лидерство: совершенствование и построение плодотворных взаимоотношений с людьми на основе активного сознания, оптимизма и эмпатии / Пер. с англ. - М.: Альпина Бизнес Букс, 2007. - 300 с.