ТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ КРАЇНИ: СУТЬ ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ

Автор(и)

  • Галина Заячковська к. е.н., доцент, докторант кафедри міжнародної економіки, Тернопільський національний економічний університет

Ключові слова:

імідж країни, туристичний імідж країни, управління іміджем, формування туристичного іміджу країни

Анотація

Розглянуто сутність іміджу та туристичного іміджу країни, визначено його складові, проблеми формування туристичного іміджу України та шляхи їх розв’язання.

Посилання

Schörghuber K. Standortmarketing - Erkennen und Nutzen von Standortchancen: Vom Einzelstandort bis zu ganzen Stadt, Linz 2000.

Джоунс Дж. Ф. Роль рекламы в создании сильных брендов. - М.: Вильямс, 2005. - 496 с.

Старостина А., Кравченко В., Личова Г. Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 61-66.

Гоанкина Т. К. Экономический имидж страны и его составляющие. - М., РАГС. - 2003.

Панкрухин А. П. Маркетинг территорий. - 2-е изд., дополн. - СПб.: Питер, 2006. - 416 с.

Гэрохов А. Ф. Комплексный подход к формированию маркетинговой стратегии развития туристической дестинации // Автореф. дисс. ... кандидата экон. наук. - СПб., 2007.

http://region.mcnip.ru/modules.php?name=News&file=article&sid=63

Таранова Ю. В. Туристический имидж страны - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://pravo33. wordpress. com/2010/02/16

Завантаження

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ

Схожі статті

1-10 з 710

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.