ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
Анотація
Представлено результати дослідження теоретико-методологічних засад механізму формування комплексу маркетингу підприємств.
Посилання
Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер ; 11-е изд. - СПб. : Питер, 2005. - 800 с.
Иванов С. В. Продажи на 100 %: Эффективные техники продвижения това¬ров и услуг / С. В. Иванов. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2007. - 274 с.
Капустіна Т. А. Теоретичні засади формування комплексу маркетингу продукції плодоовочевої переробки / Т. А. Капустіна // Формування ринкових відносин в Україні : [зб. наук. праць] ; наук. ред. І. К. Бондар. - К, 2007. - Вип. 10 (77). - С. 91-95.
Кредисов А. Маркетинг на зламі ХХ і ХХІ ст.: особливості та перспективи розвитку /А. Кредисов //Маркетинг в Україні. - 2000. - № 3. - С. 6-12.
McCarthy E. J. Basic Marketing: A Managerial Approach / E. J. McCarthy. - Home¬wood, IL : Irwin, 1960. - 291 р.
Крылова Г. Д. Маркетинг. Теория и 86 ситуаций : учеб. пособ. для вузов / Г. Д. Крылова, М. И. Соколова. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 1999. - 519 с.
Borden N. H. The Concept of the Marketing Mix / N. H. Borden Science in Market¬ing / in Schwartz G., John Wiley & Sons. - New York, 1965. - Р. 386-397.
Culliton J. W. The Management of Marketing Costs, Division of Research, Gradu¬ate School of Business Administration / J. W. Culliton. - Harvard University, Bos¬ton, MA, 1948. - Р. 400-420.
Frey, A.W. Advertising, 3rd Ed., The Ronald Press, New York, 1961- 120 р.
Booms B. H. and Bitner M .J. (1981), Marketing strategies and organization struc¬tures for service firms, in Donnelly, J.H. and George, W.R. (Eds), Marketing of Ser¬vices, American Marketing Association, Chicago, IL. - Р. 47 - 51. Booms B. H. and Bitner M. J. (1981), Marketing strategies and organization structures for service firms, in Donnelly J. H. and George W. R. (Eds), Marketing of Services, American Marketing Association, Chicago, IL. - Р. 47-51.
Lauterborn B. (1990) New marketing litany: Four P’s passe; C-words take over.
Otlacan O. (2005), E-Marketing Strategy: 7 Dimensions to Consider (The E- Marketing Mix).
Котлер Ф. 300 ключевых вопросов маркетинга: отвечает Филип Котлер / Ф. Котлер; пер. с англ. - М. : Олимп-Бизнес, 2006. - 224 с.
Голубков Е. П. Основы маркетинга : учеб. / Е. П. Голубков. - М. : Финпресс,
- 656 с.
Doyle P. Marketing Management and Strategy / Р. Doyle. - Prentice Hall, 1994.
Примак Т. О. Маркетинг : навч. посіб. / Т. О. Примак. - К. : МАУП, 2004. - 228 с.
Багиев Е. Маркетинг : [терминолог. словарь] / Е. Багиев. - М. : Финпресс, 2000. - 150 с.
Cases in International Marketing / Ch. Gale, N. H. Borden, J. P. Jannet. - N. J. : Englwood Cliffs, 2001. - 387р.
Paliwoda S. The Essence of International Marketing /S. Paliwoda. - N.Y. : Prentice Hall, 1994. - 627р.
Бейкер М. Дж. Сущность и границы маркетинга. Маркетинг - философия или функция? [Електронний ресурс] / М. Дж. Бейкер. - Режим доступу : http://www. idss. org. ua/arhiv. html
Голубков Е. П. О некоторых понятиях и терминологии маркетинга / Е. П. Голубков //Маркетинг в России и за рубежом. - 2003. - № 5. - С. 25-34.
Кунц Г. Управление. Системный и ситуационный анализ управленческих функций. Т. 1 / Г. Кунц, С. Ордоннел. - М. : Прогресс, 1981. - 234 с.
Кинг У. Стратегическое планирование и хозяйственная политика / У. Кинг, Д. Клиланд. - М.: Прогресс, 1982. - 439 с.
Акимов Д. И. Концепция маркетинг-микс в структуре маркетингового социального управления / Д. И. Акимов // Соціологія грані. - 2009. - № 4(66). - С. 102-105.
Marketing - from “4 P’s" to “4 C’s” to “4 V’s” [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.experts.in.ua/
Черенков В. И. Эволюция маркетинговой теории и трансформация доми¬нирующей парадигмы маркетинга / В. И. Черенков // Вестник Санкт- Петербургского университета. - 2004. - Вып. 2 (№ 16). - С. 3-32.
Максимова Т. С. Особенности экономического механизма управления восп¬роизводством трудовых ресурсов региона / Т. С. Максимова // Проблемы комплексного развития региона: хозяйственно-правовые и социально¬экономические аспекты / НАН Украины. Ин-т экономико-правовых исследо¬ваний. - Луганск : Изд-во ВНУ. - 1999. - С. 190-196.
Шипунова О. В. Финансово-економический механизм предприятия в условиях рыночной экономики / О. В. Шипунова // Вісник Української академії банківської справи. - 2000. - № 2(9). - С. 62-66.
Мельник В. І. Економічні умови формування механізму регулювання виробни¬цтва та реалізації продукції підприємства / В. І. Мельник // Коммунальное хо¬зяйство городов. - Вып. 31. - К. : Техніка, 2001. - С. 84-87. - (Сер. ‘Экономические науки”).
Гиковатый В. М. Модель выбора оптимальной линии поведения предприя¬тия при взаимодействии с потребителями / В. М. Гиковатый //Економіка: проблеми теорії та практики : зб. наук. праць. - Вип. 161. - Дніпропетровськ : ДНУ, 2002. - С. 191-198.
Ковалюк О. М. Фінансовий механізм організації економіки України (проблеми теорії і практики) : моногр. / О. М. Ковалюк. - Львів : Вид. центр Львів. нац. ун-ту ім. І. Франка, 2002. - 396 с.
Пристюк В. М. Методична програма приведення в дію господарського меха¬нізму стабілізації середовища підприємств / В. М. Пристюк // Економіка. Менеджмент. Підприємництво : зб. наук. праць СНУ імені В. Даля. - Вип. 14. - Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2005. - С. 50-56.
Скидан О. В. Аграрна політика України в період ринкової трансформації : мо¬ногр. / О. В. Скидан. - Житомир : Вид-во Житомир, нац. агроекол. Ун-ту, 2008. - 376 с.