СУЧАСНИЙ СТАН І ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ КВІТКОВОЇ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

  • Аліна Черняєва Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. І. Туган-Барановського

Анотація

Окреслено стан і тенденції розвитку ринку квіткової продукції з врахуванням впливу світової кризи та загального погіршення економічної ситуації в України. Обґрунтовується необхідність прийняття адекватних ринковим умовам мар­кетингових рішень щодо формування асортименту квіткової продукції. Дово­диться, що специфічні умови, в яких здійснює свою діяльність підприємство на квітковому ринку, потребують використання диференційованих маркетингових заходів відповідно до властивостей продукції та параметрів цільових сегментів.

Посилання

Андреева О. Д. Технология бизнеса: Маркетинг :уч. пособ. /О. Д. Андреева. - М. : Дело, 2000. - 224 с.

Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегия :уч. для вузов. /Г. Ассель. - М. : Інфра-М, 2001. - 804 с.

Гаркавенко С. С. Маркетинг : підруч. / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 2002. - 712 с.

Друкер П. С. Рынок: как выйти в лидеры. Практика и принципы. / П. С. Друкер. - СПб. : Питер, 2003. - 420 с.

Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент. / Ф. Котлер; под ред. А. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского. - СПб : Питер, 2000. - 752 с.

Панкрухин А. П. Маркетинг : учеб. / А. П. Панкрухин. - М. : Омега-Л, 2003. - 656 с.

Федько В. П. Основы маркетинга. /В. П. Федько, Н. Т. Федько. - Ростов н/Д : Феникс, 2002. - 480 с.

Хруцкий В. Е. Современный маркетинг. /В. Е. Хрумкий. - М. : фин. и стат., 2000. - 528 с.

Завантаження

Номер

Розділ

АТИКРИЗОВІ ЗАХОДИ У СВІТОВІЙ ЕКОНОМІЦІ У 2008-2010 РР.