СУЧАСНИЙ СТАН І ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ КВІТКОВОЇ ПРОДУКЦІЇ
Анотація
Окреслено стан і тенденції розвитку ринку квіткової продукції з врахуванням впливу світової кризи та загального погіршення економічної ситуації в України. Обґрунтовується необхідність прийняття адекватних ринковим умовам маркетингових рішень щодо формування асортименту квіткової продукції. Доводиться, що специфічні умови, в яких здійснює свою діяльність підприємство на квітковому ринку, потребують використання диференційованих маркетингових заходів відповідно до властивостей продукції та параметрів цільових сегментів.
Посилання
Андреева О. Д. Технология бизнеса: Маркетинг :уч. пособ. /О. Д. Андреева. - М. : Дело, 2000. - 224 с.
Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегия :уч. для вузов. /Г. Ассель. - М. : Інфра-М, 2001. - 804 с.
Гаркавенко С. С. Маркетинг : підруч. / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 2002. - 712 с.
Друкер П. С. Рынок: как выйти в лидеры. Практика и принципы. / П. С. Друкер. - СПб. : Питер, 2003. - 420 с.
Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент. / Ф. Котлер; под ред. А. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского. - СПб : Питер, 2000. - 752 с.
Панкрухин А. П. Маркетинг : учеб. / А. П. Панкрухин. - М. : Омега-Л, 2003. - 656 с.
Федько В. П. Основы маркетинга. /В. П. Федько, Н. Т. Федько. - Ростов н/Д : Феникс, 2002. - 480 с.
Хруцкий В. Е. Современный маркетинг. /В. Е. Хрумкий. - М. : фин. и стат., 2000. - 528 с.