ВИЗНАЧЕННЯ ДОМІНАНТ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ КУРОРТНО-РЕКРЕАЦІЙНИХ ТЕРИТОРІЙ ЗАСОБАМИ ПОЗИЦІЮВАННЯ

Автор(и)

  • Марина Гудзь докт. екон. наук, Бердянський державний педагогічний університет

Анотація

Проаналізовано сутність позиціювання територій. Запропоновано підхід що­до використання позиціювання з метою ефективного використання економіч­ного потенціалу території.

Посилання

Гриневецкий С. Региональная политика 3D / С. Гриневецкий // Зеркало недели. Украина. - 2011. - № 6. - 18 февр.

François Perroux. L'économie du XXsiècle / Perroux François. - Paris, 1961.

Важенина И. С. Имидж как конкурентный ресурс региона / И. С. Важенина, С. Г. Важенин // Регион: экономика и социология. - 2006. - № 4. - С. 72-84.

Визгалов Д. Гпавный ресурс Москвы - культура / Денис Визгалов // Независимая газета. - 2009. - № 15. - 21 янв.

Ветитнев А. М. Технологии маркетинга и менеджмента в системе управления курортными организациями / А. М. Ветитнев. - СПб. : СПбГУЭФ, 1999. - 239 с.

Гапоненко А. Л. Стратегия социально-экономического развития / А. Л. Гапоненко. - М. : Экономика, 2001. - 365 с.

Гафуров И. Р. Оценка экономического потенциала территории и эффе-ктивности мероприятий территориального стратегического программирования /И. Р. Гафуров // Регионология. - 2005. - № 1 (50). - С. 121¬136.

Гринчель Т. П. Метод городского маркетинга / Т. П. Гринчель, Е. А. Смирнова, Е. А. Костылева // Экономические сратегии активных городов. - СПб. : Наука, 2002. - С. 158-164.

Жердева О. Роль маркетинга в идентификации территорий / О. Жердева // Маркетинг в России и за рубежом. - 2006. - № 2(52). - С. 120-126.

Панкрухин А. П. Муниципальное управление: маркетинг территорий / А. П. Панкрухин. - М. : Логос, 2002. - 64 с.

Черчик Л. М. Маркетинг рекреаційних територій: теорія, методологія, практика : моногр. /Л. М. Черчик. - Луцьк : ЛДТУ, 2006. - 136 с.

Szromnik A. Marketing terytorialny: geneza, rynki docelowe I podmioty oddzialywania /A. Szromnik. - Warszawa, 2001. - 215 s.

Жердева О. В. Методы и приемы маркетингового анализа территории / О. В. Жердева // Маркетинг и маркетинговые исследования. - 2006. - № 2 (62). - С. 110-119.

Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Основы маркетинга / Ф. Котлер ; [пер. с англ. ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой]. - М. : Прогресс, 1990. - 736 с.

Ромат Є. Маркетингова концепція та її використання у сфері державного управління (методологічний аспект) / Є. Ромат // Вісник Української Академії державного управління при Президентові України. - 2002. - № 2. - С. 140-147.

Арженовский И. В. Маркетинг регионов [Електронний ресурс] / И. В. Арженовский. - Режим доступу : http:// www.marketing.spb.ru

Завантаження

Номер

Розділ

ПОСТКРИЗОВЕ РЕФОРМУВАННЯ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ: ФОРМУВАННЯ НОВОГО СВІТОВОГО ПОРЯДКУ

Як цитувати

Гудзь, Марина. “ВИЗНАЧЕННЯ ДОМІНАНТ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ КУРОРТНО-РЕКРЕАЦІЙНИХ ТЕРИТОРІЙ ЗАСОБАМИ ПОЗИЦІЮВАННЯ”. Вісник Економіки, no. 5-1, June 2017, pp. 380-92, https://visnykj.wunu.edu.ua/index.php/visnykj/article/view/335.