СТВОРЕННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ ОБ’ЄКТІВ ПРОМИСЛОВОЇ НЕРУХОМОСТІ

Автор(и)

  • С. Солнцев д. ф.-м. н., професор, завідувач кафедри промислового маркетингу, Національний технічний університет України “КПІ”
  • О. Струлєв аспірант, Національний технічний університет України “КПІ”

Ключові слова:

об’єкт нерухомості, маркетинг, аналіз, комунікаційні канали, споживча цінність, ринок, покупці, продавці

Анотація

Визначено та науково обґрунтовано природу процесу утворення споживчої цінності об’єктів промислової'нерухомості через їх характеристики та характерис­тики району розміщення об’єктів нерухомості. Доведено необхідність організації в структурі управління компаніями, що працюють у галузях створення об’єктів промислової нерухомості, тотальної системи управління споживчою цінністю.

Посилання

Чухно А. А. Предмет економічної теорії / А. А. Чухно //Економічна теорія. - 2009. - № 2.

Шмитц А. Анализ рынка недвижимого имущества/А. Шмитц, Д. Л. Бретт. - М.: Ин-т Гэрод. Земель, 1996. - 222 с.

Єрошкін О. О. Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації: моногр. / О. О. Єрошкін. - К. : Вид-во КНЕУ, 2009. - 382 с.

Минет С. Промышленный маркетинг /С. Минет. - Спб.: М.: К.: Вильямс, 2003. - 208 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер [и др.]. - М.: Спб.: К.: Вильямс, 2009. -1024 с.

Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг / Ж. Ж. Ламбен. - Спб. : М. : Наука, 1996. - 589 с.

Старостіна А. О. Промисловий маркетинг : підруч. / А. О. Старостіна. - К. : Знання, 2005. - 784 с.

Гоиценко О. А. Рынок недвижимости. Становление и функционирование : моногр. /О. А. Гоищенко. -X.: Бизнес-информ, 2002. - 564 с.

Солнцев С. О. Особливості маркетингового управління промисловою нерухомістю / С. О. Солнцев, О. О. Струлєв // Бізнес-Інформ. - 2011. - С. 124-132.

Струлєв О. О. Попит і пропозиції на ринку промислової нерухомості / О. О. Струлєв // Економічний простір: зб. наук. праць. № 47. - Дніпропет¬ровськ : ПДАБА, 2011. - С. 121-132.

Струлєв О. О. Особливості поведінки споживачів об’єктів промислової нерухомості / О. О. Струлєв // Вісник Хмельницького національного університету. - 2011. - № 2. - С. 183-186.

Струлєв О. О. Комунікаційні канали маркетингу промислово!'нерухомості. Нетрадиційних підхід / О. О. Струлєв // Вісник Криворізького економічного інституту КНЕУ. - 2011. - № 2(26). - С. 62-66. - (Економічні науки).

Струлєв О. О. Життєвий цикл об’єктів промислової нерухомості, як товарів промислового ринку / О. О. Струлєв // Науковий вісник Чернівецького національного університету. - 2011. - Вил. 557-558. - С. 76-82. - (Економіка).

Струлєв О. О. Специфічні характеристики нерухомості, як товару промислового ринку / О. О. Струлєв //Економічний вісник НТУУ "КПІ". - 2010. - № 7. - С. 198-201.

Ричард Б. Профессиональный девелопмент недвижимости / Б. Ричард, А. Фрей. - М.: Ин-т Гэрод. Земель, 2003. - 459 с.

Максимов С. Н. Девелопмент, развитие недвижимости / С. Н. Максимов. - Спб.: Питер, 2011.

Струлєв О. О. Практичний досвід продажу виробничих площ промислової нерухомостікомерційного призначення / О. О. Струлєв //Економічний вісник НТУУ "КПІ". - 2011. - № 8. - С. 406-412.

Фридман Дж. Анализ и оценка приносящей доход недвижимости / Дж. Фридман, Ник. Ордуэй. - М.: Дело, 1997. - 480 с.

Завантаження

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА І УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ

Як цитувати

Схожі статті

1-10 з 715

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.