СТВОРЕННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ ОБ’ЄКТІВ ПРОМИСЛОВОЇ НЕРУХОМОСТІ
Ключові слова:
об’єкт нерухомості, маркетинг, аналіз, комунікаційні канали, споживча цінність, ринок, покупці, продавціАнотація
Визначено та науково обґрунтовано природу процесу утворення споживчої цінності об’єктів промислової'нерухомості через їх характеристики та характеристики району розміщення об’єктів нерухомості. Доведено необхідність організації в структурі управління компаніями, що працюють у галузях створення об’єктів промислової нерухомості, тотальної системи управління споживчою цінністю.
Посилання
Чухно А. А. Предмет економічної теорії / А. А. Чухно //Економічна теорія. - 2009. - № 2.
Шмитц А. Анализ рынка недвижимого имущества/А. Шмитц, Д. Л. Бретт. - М.: Ин-т Гэрод. Земель, 1996. - 222 с.
Єрошкін О. О. Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації: моногр. / О. О. Єрошкін. - К. : Вид-во КНЕУ, 2009. - 382 с.
Минет С. Промышленный маркетинг /С. Минет. - Спб.: М.: К.: Вильямс, 2003. - 208 с.
Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер [и др.]. - М.: Спб.: К.: Вильямс, 2009. -1024 с.
Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг / Ж. Ж. Ламбен. - Спб. : М. : Наука, 1996. - 589 с.
Старостіна А. О. Промисловий маркетинг : підруч. / А. О. Старостіна. - К. : Знання, 2005. - 784 с.
Гоиценко О. А. Рынок недвижимости. Становление и функционирование : моногр. /О. А. Гоищенко. -X.: Бизнес-информ, 2002. - 564 с.
Солнцев С. О. Особливості маркетингового управління промисловою нерухомістю / С. О. Солнцев, О. О. Струлєв // Бізнес-Інформ. - 2011. - С. 124-132.
Струлєв О. О. Попит і пропозиції на ринку промислової нерухомості / О. О. Струлєв // Економічний простір: зб. наук. праць. № 47. - Дніпропет¬ровськ : ПДАБА, 2011. - С. 121-132.
Струлєв О. О. Особливості поведінки споживачів об’єктів промислової нерухомості / О. О. Струлєв // Вісник Хмельницького національного університету. - 2011. - № 2. - С. 183-186.
Струлєв О. О. Комунікаційні канали маркетингу промислово!'нерухомості. Нетрадиційних підхід / О. О. Струлєв // Вісник Криворізького економічного інституту КНЕУ. - 2011. - № 2(26). - С. 62-66. - (Економічні науки).
Струлєв О. О. Життєвий цикл об’єктів промислової нерухомості, як товарів промислового ринку / О. О. Струлєв // Науковий вісник Чернівецького національного університету. - 2011. - Вил. 557-558. - С. 76-82. - (Економіка).
Струлєв О. О. Специфічні характеристики нерухомості, як товару промислового ринку / О. О. Струлєв //Економічний вісник НТУУ "КПІ". - 2010. - № 7. - С. 198-201.
Ричард Б. Профессиональный девелопмент недвижимости / Б. Ричард, А. Фрей. - М.: Ин-т Гэрод. Земель, 2003. - 459 с.
Максимов С. Н. Девелопмент, развитие недвижимости / С. Н. Максимов. - Спб.: Питер, 2011.
Струлєв О. О. Практичний досвід продажу виробничих площ промислової нерухомостікомерційного призначення / О. О. Струлєв //Економічний вісник НТУУ "КПІ". - 2011. - № 8. - С. 406-412.
Фридман Дж. Анализ и оценка приносящей доход недвижимости / Дж. Фридман, Ник. Ордуэй. - М.: Дело, 1997. - 480 с.