ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ ТА КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
Ключові слова:
соціально-етичний маркетинг, корпоративна соціальна відповідальність, причинно-наслідковий зв’язок, суб’єкт господарюванняАнотація
Здійснено дослідження причинно-наслідкового зв’язку соціально-етичного маркетингу та корпоративної соціальної відповідальності, що обумовлено проблемою неправильного розуміння сутності цих двох понять і складністю їх розмежування. Запропоновано розглядати цей взаємозв’язок у двох випадках - коли соціально-етичний маркетинг є причиною, а корпоративна соціальна відповідальність - наслідком, та у зворотному напрямку.
Посилання
Котлер Ф. Основы маркетинга: краткий курс / Ф. Котлер. - М.: Изд. дом "Вильямс", 2007. - 656 с.
Vasconcelos A. F. Societal marketing concept and spirituality in the workplace theory: finding the common ground / A. F. Vasconcelos // Rio de Janeiro : Cad. EBAPE.BR. - 2011. -Vol. 9, № 1. - P. 96-115.
Takas A. Societal Marketing: A Businessman’s Perspective /A. Takas // The Journal of Marketing. - 1974. - Vol. 38, № 4. - P. 2-7.
Дідківська К. В. Актуалізація ролі соціально-етичного маркетингу в сучасних умовах господарювання / К. В. Дідківська //Актуальні проблеми економіки. - 2009. - № 9 (99). - С. 102-107.
Захарчин Г. М. Маркетингова субкультура як складова організаційної культури підприємства [Електронний ресурс]/Г. М. Захарчин. - Режим доступу: http:// ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/11322/1/8.pdf.
Hoeffler S. Building Brand Equity Through Corporate Societal Marketing /S. Hoeffler, K. Keller // Journal of Public Policy & Marketing. - 2002. - Vol. 21 (1). - P. 78-89.
Гордин В. Э. Социальная политика и социальный маркетинг : моногр. / В. Э. Гордин. - СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1993. - 156 c.
Friedman M. The Social Responsibility of Business is to Increase its Profits [Electronic resource] / M. Friedman. - Access : http://www.colorad o.edu/ studentgroups/libertarians/issues/friedman-soc-resp-business.html.
Малик И. П. Развитие социальной ответственности бизнеса в Украине / И. П. Малик //Економічний простір. - 2008. - № 13. - С. 112-123.
Комарницький І. Ф. Соціальна відповідальність бізнесу як інструмент управління сучасним підприємством /1. Ф. Комарницький, 3. І. Галушка // Економічні науки. - 2010. - Вип. 6. - С. 63-73.
Міцура О. О. Досвід використання комплексу соціально-орієнтованих маркетингових комунікацій в Україні та світі/ О. О. Міцура, Ю. М. Провозьон // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4, Т. II. - С. 147-154.
Суслова И. М. Социально-этический маркетинг: технология управления информационно-библиотечной деятельностью [Электронный ресурс] /
И. М. Суслова. - Режим доступа: http://www.gpntb.ru/win/inter-events/crimea200 8/disk/012.pdf.
Абрамишвили Г. Г. Операция "Маркетинг". Стратегия и тактика конкурентной борьбы монополий/Г. Г. Абрамишвили, В. А. Война, Ю. Ф. Трусов. - М.: Междунар. отношения, 1976. - 240 с.
Романов А. Н. Малый бизнес: организация, экономика, управление /[А. Н. Романов, В. Я. Гэрфинкель, О. В. Антонова и др.]. - М.: Юнити-Дана, 2007. - 495 с.
Collins English Dictionary [Electronic resource] /Complete & Unabridged. - 10th Edition. - 2009. - William Collins Sons & Co. Ltd, 1979. Publishers 1998, 2000, 2003, 2005, 2006, 2007, 2009. - Access .http://dictionary.reference.com/browse/ societal+marketing.