ІНФОРМАЦІЙНІ ОСНОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ БІЗНЕС-РОЗВІДКИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ

Автор(и)

  • Тарас Гайда аспірант кафедри економічної кібернетики та інформатики, Тернопільський національний економічний університет

Ключові слова:

бізнес-розвідка, інформаційне забезпечення, підприємство, джерела даних, конкурентний аналіз, конкурентоспроможність

Анотація

Узагальнено суть, поняття та особливості процесів бізнес-розвідки. Здійснено обґрунтування принципів організації інформації в контексті впровадження системи бізнес-розвідки. Розкрито основні завдання бізнес-розвідки та джерела даних для її роботи. Досліджено поняття конкурентного аналізу та окупності системи бізнес- розвідки.

Посилання

Negash S. Business Intelligence / S. Negash // Communications of the Association for Information Systems - 2004. - Vol. 13. - P. 177-195.

Whiting R. Look Within - Business-Intelligence Tools have a New Mission: Evaluat¬ing All Aspects of a Company’s Business / R. Whiting // InformationWeek. - 2003. - P. 32.

Rudin K. Will the Real Analytic Application Please Stand Up? /K. Rudin, D. Cressy // DM Review. - 2003.- №(13)3. - P. 30-34.

Blumberg R. More than Search / R. Blumberg, S. Atre // DM Review - 2003. - №(13)3. - P. 42-47.

Morris H. The Financial Impact of Business Analytics: Build vs. Buy / H. Morris // DM Review. - 2003. - № (13)1. - P. 40-41.

Power D. J. Decisions Support Systems: Concepts and Resources for Managers / D. J. Power. - Westport: Quorum Books, 2002.- 263 p.

Willen C. Airborne Opportunities / C. Willen //Intelligent Enterprise.- 2002.- №(5)2.- P 11-12.

Завантаження

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА І УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ

Схожі статті

1-10 з 693

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.