НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Ключові слова:
маркетингові дослідження, нормативно-правова база, стандарти, етичні норми, ЕSОМАR, УАМАнотація
Проаналізовано нормативно-правове забезпечення здійснення маркетингових досліджень в Україні, визначено основні правові та етичні норми ведення дослідницької діяльності. Окреслено основні аспекти регулювання взаємовідносин між учасниками дослідницького процесу. Розглянуто основні регулюючі організації міжнародного та вітчизняного рівня та їх вимоги щодо якісного проведення дослідницьких процедур.
Посилання
Конституція України [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www.rada.gov.ua.
Про інформацію: ЗУ № 2657-ХІІ/92 з подальшими змінами та доповненнями [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www.rada.gov.ua.
Про захист персональних даних: ЗУ № 2297-W10 [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www.rada.gov.ua.
Цивільний кодекс України № 4354V/03 з подальшими змінами та доповненнями [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www.rada.gov.ua.
Про доступ до публічної інформації: ЗУ № 2939-VH1 [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www.rada.gov.ua.
Про захист від недобросовісної конкуренції: ЗУ № 236/96-ВР з подальшими змінами та доповненнями [Електронний ресурс]. - Режим доступу : www.rada.gov.ua.
Гилберт А. Черчилль. Маркетинговые исследования/Гилберт А. Черчилль. - СПб.: Питер, 2000. - 752 с.: ил. - (Серия “Маркетинг для профессионалов”).
Стандарти маркетингових досліджень [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www.uam.kneu.kiev. ua/.
Корчак Д. Президент ESOMAR Дитер Корчак о будущем исследовательской отрясли и роли ESOMAR /Д. Корчак//Маркетинговые исследования в Украи¬не. - 2011.- № 2 (45). - С. 21-24.