ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЙ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Олена Сохацька д. е. н., професор, завідувач кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу, Тернопільський національний економічний університет

Ключові слова:

маркетингова комунікативна політика, мережева парадигма, компанії мережевого маркетингу, трансакційні витрати, модель поведінки покупця, маркетинг-план

Анотація

Сформовано теоретико-методологічну базу створення і функціонування компаній мережевого маркетингу. Визначено місце компаній мережевого маркетингу в системі мережевих структур та уточнено їх сутність. На основі обраних критеріїв здійснено класифікацію компаній мережевого маркетингу, що дає можливість в подальшому впорядкувати аналіз їх маркетингової комунікативної діяльності. З’ясовано основні відмінні особливості комунікативної політики зазначених компаній щодо їх завдань, моделі комунікативного процесу та інструментів впливу.

Посилання

Многоуровневый маркетинг [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http:// www.rdsa.ru/smi/318/319/.

Катенев В. И. Перспективы развития сетевой экономики в условиях формирующегося общества знаний//В. И. Катенев //Проблемы современной экономики. - 2007. - № 2 (22). - С. 24 - 32.

Сетевой маркетинг [Электронный ресурс]. - Режим доступа : http://ru.wikipedia.org/wiki/%D1%E5%FЗ%E5%EЗ%EE%E9_%EC%E0%F0%EA%E5%FЗ%E8%ED%E3.

Історія економіки та економічної думки: від ранніх цивілізацій до початку ХХ ст. : навч. посіб. / В. В. Козюк [та ін.] ; за ред. В. В. Козюка, Л. А. Родіонової. - К. : Знання, З011.

Новая институциональная теория [Электронный ресурс]. - Режим доступа : http://www.libertarium.ru/106З5&PRINT_VIEW=YES.

Prahalad C. Co-opting Customer Competence / C. Prahalad, V. Ramaswamy // Harvard Business Review. - З000. - January-February. - P 79-90.

Anderson J. Dyadic Relationships Within a Business Network Context / J. Ander¬son, H. Hakansson, J. Johanson // Journal of Marketing. - 1994. - Vol. 58, № 4. - P. 1-15.

Möller K. M. Relationships Marketing Theory: Its Roots and Direction / K. M. Möller, K. A. Hallinen // Journal of Marketing Management. - З000. - Vol. 16. - P З9-54.

Кущ С. П. Сравнительный анализ основных концепций теории маркетинга взаимоотношений / С. П. Кущ // Вестник Санкт-Петербургского университета. - З003. - Вып. 4 (№3З). - С. 3-З5. - (Сер. 8).

Пилипчук В. Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу / B. Пилипчук, О. Данніков // Маркетинг в Україні. - З008. - №3 (49). - Трав.- черв. - С. 40-45.

Амблер Т. Практический маркетинг / Т. Амблер ; пер. с англ. под общей ред. Ю. Н. Каптуревского. - СПб. : Питер, 1999.

Войчак А. В. Особливості сучасної організації маркетингу на підприємстві/ А. В. Войчак // Формування ринкової економіки : зб. наук. праць. Спец. 79, вип.: Сучасні проблеми теорії і практики маркетингу. - К. : КНЕУ, З005.

Барбер Д. Сетевой маркетинг: руководство для начинающих/Д. Барбер. - М. : Фаир-Пресс, З001.

Буров О. В. Мы выбираем, или Почти учебник сетевого маркетинга / О. В. Буров. - М. : ФАИР-ПРЕСС, З003.

О модели сетевого маркетинга и деятельности MLM компаний [Электронный ресурс]. - Режим доступа : http://www.k-istine.ru/mlm/ mlm_csihan.htm.

Всехсвятский С. Мотивация в сетевом маркетинге [Электронный ресурс]/ C. Всехсвятский //Хорошие бизнес-новости. - З001. - № 1. - Режим досту¬па : http://www.mlmgoodnews.ru.

Всехсвятский С. Технология анализа маркетинг-плана и системы поощрений сетевой компании [Электронный ресурс] / С. Всехсвятский. - Режим доступа : http://www.svoboda.pro.

References

“Multilevel marketing" [WWW resource]. - Available at : http://www.rdsa.ru/smi/ 318/319/.

Katenev V. Y. “Prospects for network economy development in conditions of form¬ing of knowledge society " // V. Y. Katenev // Problemy sovremennoi ekonomyky. - З007. - # З (ЗЗ). - P. З4 - 3З.

Network marketing [WWWresource]. - Available at : http://ru.wikipedia.org/wiki/ %D1%E5%FЗ%E5%EЗ%EE%E9_%EC%E0%F0%EA%E5%FЗ%E8%ED%E3.

“History of economy and economic thought: from early civilisations till the XXth cen¬tury”: manual / V. V. Koziuk et. al.; Ed. V. V. Koziuka, L. A. Rodionovoi. - K. : Znannia, 2011.

“New institutional theory”[WWW resource]. - Available at : http://www.libertarium.ru/ 10625&PRINT_ VIEW= YES.

Prahalad C. Co-opting Customer Competence / C. Prahalad, V. Ramaswamy // Harvard Business Review - 2000. - January-February. - P 79-90.

Anderson J. Dyadic Relationships Within a Business Network Context / J. Ander¬son, H. Hakansson, J. Johanson // Journal of Marketing. - 1994. - Vol. 58, # 4. - P. 1-15.

Möller K. M. Relationships Marketing Theory: Its Roots and Direction / K. M. Möller, K. A. Hallinen // Journal of Marketing Management. - 2000. - Vol. 16. - P. 29-54.

Kushch S. P. “Comparative analysis of main concepts of mutual relationships mar¬keting company”/ S. P. Kushch //Vestnyk Sankt-Peterburhskoho unyversyteta. - 2003. - Vbip. 4 (#32). - P. 3-25. - (Sei: 8).

Pylypchuk V. “Formation and tendencies of network marketing development”/ V. Pylypchuk, O. Dannikov // Marketynh v Ukraini. - 2008. - #3 (49). - May-June. - P. 40-45.

Ambler T. “Practical marketing” / T. Ambler ; trans from English. Ed. Yu. N. Kapturevskoho. - SPb. : Pyter, 1999.

Voichak A. V. “Peculiarities of modern marketing at an enterprise”/A. V. Voichak // Formuvannia rynkovoi ekonomiky : scientific works collection. Spets. 79, : Suchasni problemy teorii i praktyky marketynhu. - K. : KNEU, 2005.

Barber D. Just what is network marketing? / D. Barber. - M. : Fayr-Press, 2001.

Burov O. V. “We choose or almost a mabual of network marketing” / O. V. Burov. - M. : Fayr-Press, 2003.

“About a model of network marketing and MLM company activities” [WWW re¬source]. - Available at: http://www.k-istine.ru/mlm/mlm_csihan.htm.

Vsekhsviatskyi S. “Motivation in network marketing” [WWW resource] / S. Vsekhsviatskyi // Khoroshye byznes-novosty. - 2001. - # 1. - Available at: http:// www.mlmgoodnews.ru.

Vsekhsviatskyi S. “Technology of market plan analisys and systems of encour¬agement in network company” [WWWresource] / S. Vsekhsviatskyi. - Available at : http://www.svoboda.pro.

Завантаження

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА І УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ

Як цитувати

Сохацька, Олена. “ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЙ МЕРЕЖЕВОГО МАРКЕТИНГУ”. Вісник Економіки, no. 1, Aug. 2017, pp. 100-1, https://visnykj.wunu.edu.ua/index.php/visnykj/article/view/549.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

<< < 1 2 

Схожі статті

1-10 з 416

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.