НОВІ ПРІОРИТЕТИ ДІЯЛЬНОСТІ ЕКОНОМІСТІВ І МОДЕЛЮВАННЯ ЇХНІХ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ У СИСТЕМІ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ
Анотація
Висвітлено нові пріоритети діяльності сучасних економістів та розроблена відповідно до них модель управлінської компетентності. Представлено її компонентний склад - інтегрований зміст когнітивної й функціональної складової, обґрунтовано особистісні якості економіста, які розглядаються як підґрунтя для розвитку його професіоналізму. Ефективність моделі управлінської компетентності підтверджено результатами експерименту. Зроблено висновок, що процес моделювання компетентостей економістів має здійснюватись згідно до вимог регіонального ринку праці.
Посилання
Аксьонова О. В. Методика викладання економічних дисциплін: навч. посіб. / Ольга Валентинівна Аксьонова. - К.: КНЕУ, 2006. - 708 с.
Балягіна І. А. Методика викладання економіки: навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. /1. А. Балягіна, М. А. Богород, Г О. Ковальчук. - К. : КНЕУ, 2006. - 341 с.; Єльникова Г Управлінська компетентність /Галина Єльникова. - К.: Ред. загальнопед. газ., 2005. - 128 с.
Зеліковська О. О. Формування міжкультурної компетенції студентів вищих економічних навчальних закладів: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04/Зеліковська Олена Олександрівна. - Чернігів, 2010. - 195 с.
Колесникова Т Г. Межпредметная координація как основа оптимизации содержания обучения / Т. Г. Колесникова / Образование и наука в третьем тысячелетии : сб. науч. трудов. - Вып. 4. / Под ред. В. И. Степанова. - Барнаул: Алт. гос. ун-т, 2002. - С. 136-138.
Ладанов И. Д. Психология управления рыночными структурами : преобразующее лидерство / Иван Дмитриевич Ладанов. - М. : УЦ “Перспектива”, 1997. - 288 с.
Лушина Т. Э. Специфика работы и основные требования к должности экономиста /Т. Э. Лушина / Сб. науч. трудов XII Междунар. науч.-практ. конф. студ., аспирантов и молодых ученых (г. Томск, 3-6 апреля 2013 г.) / Нац. исследов. Томский политех. ун-т. - Томск: ТПУ, 2013. - С. 488-489.
Мусієнко-Репська В. І. Підготовка студентів до педагогічного самоменедж- менту в професійній діяльності: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Мусієнко- Репська Валентина Іванівна. - Одеса, 2000. - 232 с.
Прадівлянний М. Г. Формування професійно спрямованої іншомовної компетентності фахівців технічних та економічних спеціальностей засобами сучасних інформаційних технологій : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Прадівлянний Микола Гоигорович Прадівлянний.-Вінниця, 2006. - 274 с.
References
Aksonova O. V. Methodology of Economy teaching: manual / Olha Valentynivna Aksonova. - K. : KNEU, 2006. - 708 p.
Baliahina I. A. Methodology of Economy teaching: Student’s book /1. A. Baliahina, M. A. Bohorod, H. O. Kovalchuk. - K.: KNEU, 2006. - 341 p.; Yelnykova H. Management competency / Halyna Yelnykova. - K.: Ed., 2005. - 128 p.
Zelikovska O. O. Interculural competence forming in students of higher educational establishements: thesis: 13.00.04 /Zelikovska Olena Oleksandrivna. - Chernihiv, 2010. - 195 p.
Kolesnykova T H. Interdisciplinary coordination as a basis of education optimization of content study / T. H. Kolesnykova / Obrazovanye y nauka v tretem tysiacheletyy: sb. nauch. trudov. - Vyp. 4. / Ed. V. Y Stepanova. - Barnaul: Alt. hos. un-t, 2002. - pp. 136-138.
Ladanov Y. D. Market structure management psychology: leadership formation / Yvan Dmytryevych Ladanov. - M.: UTs “Perspektyva”, 1997. - 288 p.
Lushyna T. E. Main requirement to economist’s work and its specifics / T E. Lushyna / Sb. nauch. trudovXII Mezhdunar. nauch.-prakt. konf. stud., aspyrantovymolodykh uchenykh (h. Tomsk, 3-6 aprelia 2013 h.) / Nats. yssledov. Tomskyi polytekh. un-t. - Tomsk: TPU, 2013. - pp. 488-489.
Musiienko-Repska V. I. Preparing students for teaching self-management in the profession : thesis : 13.00.04 / Musiienko-Repska Valentyna Ivanivna. - Odesa, 2000. - 232 p.
Pradivliannyi M. H. Formation of professionally oriented foreign language compe¬tence of professionals of technical and economic fields by means of modern information technology: thesis: 13.00.04 / Pradivliannyi Mykola Hryhorovych Pradivliannyi. - Vinnytsia, 2006. - 274 p.