ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СУТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЯК ПІДСИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ

Автор(и)

  • Оксана Сенишин ЛНУ ім. І. Франка

Анотація

Визначено поняття “стратегія” та “маркетингова стратегія”, узагальнено підходи науковців з приводу використання цих термінів, наведено класифікацію маркетингових стратегій підприємства в цілому, а також маркетингових конкурентних стратегій та зроблені висновки щодо множин конкурентних стратегій.

Посилання

Ансофф И. Стратегическое управления / Пер. с англ. – М., 1990. – 338 с.

Котлер Ф., Амстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. – 2-е европ. изд. – М.; СПб.; К.; Издательский дом “Вильямс”, 2001. – 944 с.

Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 453 с.

Ламбен Ж.- Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Пер. с фр. – СПб.: Наука, 1996. – 357 с.

Мескон М. Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. – М.: Дело, 1997. – 704 с.

Портер М. Стратегія конкуренції / Пер. с англ. – К.: Основи, 1998.

Шершньова З. Є., Оборська С. В., Ратушний Ю. М. Стратегічне управління: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 232 с.

Завантаження

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

Як цитувати

Сенишин, Оксана. “ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СУТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЯК ПІДСИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ”. Вісник Економіки, no. 4, pp. 125-33, https://visnykj.wunu.edu.ua/index.php/visnykj/article/view/71.