КОНКУРЕНТНА КОМПЕТЕНЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ І МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ
Анотація
Обґрунтовано поняття та зміст конкурентної компетенції підприємства;
розкрито комплекс ключових компетенцій, що формують функціональну
конкурентну компетенцію через систему маркетингового менеджменту
підприємства; за запропонованою методикою проведено діагностику
конкурентної компетенції підприємств.
Посилання
Хершген Х. Маркетинг: основы профессионального успеха: Учебник для вузов: Пер. с нем. – М.: ИНФРА-М, 2000. – XVIII. – 334 с.
Шершньова З. Є., Оборська С. В. Стратегічне управління: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1999. – 384 с.
Тренев Н. Н. Стратегическое управление: учебное пособие для вузов. – М.: Издательство ПРИОР». 2002. – 288 с.
О‘Шонесси. Конкурентный маркетинг: стратегический подход / Пер. с англ. Под ред. Д. О. Ямпольской. – СПб: Питер, 2001. – 864 с.