УПРАВЛІННЯ ВІДНОСИНАМИ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ ВЗАЄМОДІЇ
Анотація
Розкрито механізм управління взаємовідносинами із постачальниками на основі
концепції маркетингу взаємодії, обґрунтовано необхідність формування
портфелю взаємовідносин на основі оцінки конкурентної сили та маркетингової
компетенції взаємодії постачальника.
Посилання
Амблер Т. Практический маркетинг / Пер. с англ. под общей ред. Ю. Н. Каптуревского. – СПб: Издательство “Питер”, 1999. – 400 с.
Багиев Г. Л., Тарасович В. М., Анн Х. Маркетинг. – М.: ОАО “Изд-во “Экономика”, 2001. – 698 с.
Питер Р . Диксон. Управление маркетингом / Пер. С англ.. – М.: ЗАО “Издательство БИНОМ”, 1998. – 560 с.
Эткинсон Дж., Уилсон Й. Стратегический маркетинг: ситуации, примеры: Учеб. пособие / Пер. с англ. под ред. проф. Ю. А. Цыпкина. – М.: ЮНИТИ- ДАНА, 2001. – 471 с.