МОДЕЛЮВАННЯ СТРУКТУРИ ВИРОБНИЧО-ЗБУТОВОГО ЛАНЦЮГА НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВО-ЛОГІСТИЧНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Олександр Лисенко менеджер зі збуту, Торговий дім "Одескабель"

Ключові слова:

управління, ланцюг постачань, виробництво, збут, потік, запас, замовлення, конфігурація, модель

Анотація

Удосконалено механізм формування виробничо-збутових потоків у частині комбінування виробничо-збутової та логістичної стратегії на основі використання "точки прив’язки замовлення від клієнта" (ООйР та структури планування Хоекстра-Ромме).

Посилання

Гончарук В. А. Развитие предприятия /Гончарук В. А. - М. : Дело, 2000. - 208 с.

Економіка логістичних систем : моногр. /за ред. Є. Крикавського та С. Кубі- ва. - Львів : В-во Нац. ун-ту'Львівська політехніка", 2008. - 596 с.

Растригин Л. А. Адаптация сложных систем / Л. А. Растригин. - Рига : Зинатне, 1981. - 375 с.

Управление дистрибуцией / Ю. Г. Лысенко и др. ; под ред. Ю. Г. Лысенко. - Донецк : Юго-Восток, 2010. - 240 с.

Jacyna M. Struktura BaDcucha dostawpojazdyw samochodowych w relacji produ- cent - odbiorca finalny na przykBadzie firmy leasingowej / M. Jacyna, D. Turkowski // Logistyka i Transport; MateriaBy konferencyjne "Logistyka produkcji samochodyw i cz’[cizamiennych", 18-19.12.2008. - s. 107-114.

Кравченко В. H. Модели конфигурации цепи поставок промышленного предприятия / А. Е. Селиверстов, В. Н. Кравченко // Культура народов Причерноморья. - Симферополь, 2010. - № 194. - С. 87-95.

Vorst, van der J. G. A. J. Innovations in logistics and ICT in food supply chain networks /Vorst, van der J. G. A. J., A. J. M. Beulens and P. Van Beek // Innovations in Agri-Food Systems; Eds. V.M.F. Jongen& M.T.G. Meulenberg. - Wageningen Academic Publishers, 2005. - P. 245-292.

Hoekstra S. J. Integral logistic structures: developing customer oriented goods flow/ S. J. Hoekstra, J. H. J. M. Romme. - London : McGraw Hill, 1992.

Завантаження

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА І УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ

Як цитувати

Лисенко, Олександр. “МОДЕЛЮВАННЯ СТРУКТУРИ ВИРОБНИЧО-ЗБУТОВОГО ЛАНЦЮГА НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВО-ЛОГІСТИЧНОГО ПІДХОДУ”. Вісник Економіки, no. 3, June 2017, pp. 118-22, https://visnykj.wunu.edu.ua/index.php/visnykj/article/view/451.

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.