МАРКЕТИНГОВА КООПЕРАЦІЯ ТОВАРОВИРОБНИКІВ У СИСТЕМІ ЗБУТУ ОРГАНІЧНОЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

  • Оксана Дудар к. е. н., доцент кафедри економіки підприємств і корпорацій, Тернопільський національний економічний університет

Ключові слова:

маркетингова кооперація, органічна сільськогосподарська продукція, система збуту, сертифікація, якість продукції, ціна, маркетинговий кооператив, маркетингова група

Анотація

Досліджено організацію збуту органічної сільськогосподарської продукції та здійснено оцінку можливостей щодо його покращення сільгосптоваровиробниками. Обґрунтовано концептуальні підходи розвитку маркетингової кооперації в інтеграційній системі органічного агровиробництва. Запропоновано шляхи розвитку маркетингових кооперативів та маркетингових груп в агробізнесі для нарощування загального обороту в закупівлі і реалізації органічної продукції, зменшенні непродуктивних витрат, уникнення індивідуальними виробниками ризику від коливання цін на ринку, гарантування суб’єктам маркетингових утворень стабільних середніх цін на їх продукцію та виходу на нові ринки збуту.

Посилання

Попова О. Л. Сталий розвиток агросфери: політика і механізми / О. Л. Попова; НАН України, Ін-т екон. та прогнозув. - К., 2009. - 352 с.

Шубравська О. Ринок органічної продукції та перспективи його розвитку в Україні/ О. Шубровська //Економіка України. - 2008. - № 1. - С. 53-61.

Закон “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини” [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon2.rada. gov. ua/laws/show/425-18

Гришко Л. “Узаконення”органіки: Україна позмагається за світове лідерство? [Електронний ресурс] /Л. Гоишко // Нові фінанси. - 2013. - 7жовт. - Режим доступу : http://news.finance. ua/ua/~/2/0/all/2013/10/07/310353

Україна стане одним зі світових лідерів із виробництва органічної продукції [Електронний ресурс]//Інформаційний бюлетень. - 2012. - 4верес. - Режим доступу : http://www. info-kmu. com. ua/2013-09-04-000000am/article/15902467. html.

Дудар Т Г Стратегія формування системи органічного аграрного виробницт¬ва : [моногр.] / Т. Г. Дудар, О. Т. Дудар. - Тернопіль : Астон, 2012. - 292 с.

Strategy on Solution for Harmonizing International Regulation of Organic Agricul¬ture. - New York, Geneva, UN, 2006. - 3 р.

Артиш В. І. Розвиток світового ринку органічної продукції/ В. І. Артиш // Економіка АПК. - 2010. - № 3. - С. 113-116.

Бережна Ю. С. Канали збуту органічної продукції: міжнародний аспект та вітчизняна практика / Ю. С. Бережна // Вісник Хмельницького національного університету. - 2010. - № 4, т. 4. - С. 198-202.

Дудар О. Т. Формування системи органічного агровиробництва / О. Т. Дудар //Економіка АПК. - 2012. - № 8. - С. 31-38.

Зінчук Т. О. Європейська інтеграція: проблеми адаптації аграрного сектора економіки : моногр. / Т. О. Зінчук. - Житомир : ДВНЗ “Державний агроекологіч¬ний університет”, 2008. - 384 с.

Милованов Є. В. Тенденції розвитку ринку української органічної продукції/ Є. В. Милованов //Агроогляд. - 2004. - № 4. - С. 68-71.

Нелеп В. М. Земля України і здоров’я нації /В. М. Нелеп, Л. В. Бойко // Економіка АПК. - 2011. - № 1. - С. 20-27.

Рудницька О. В. Основні засади формування маркетингової політики розподілу органічної продукції/ О. В. Рудницька // Економіка АПК. - 2006. - № 9. - С. 126-131.

References

Popov A.L. “Sustainable development of agrosphere: policy and mechanisms” / A.L. Popov // National Academy of Sciences of Ukraine, Institute of Economics and Prognostication. - K.: 2009. - 352 p.

Shubravska O. “Organic market and the prospects for its development in Ukraine”/ O. Shubrovska // Economy of Ukraine. - 2008. - №1. - P. 53-61.

Law “On the production and circulation of organic agricultural products and raw materials” [WWW resource]. - Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/ 425-18

Grishko L. “Legalization organic: Ukraine will fight for global leadership?” [WWW resource] / Novi finansy. - 07/10/2013 y - Available at: http://news.finance.ua/ua/ ~ / 2/0/all /2013/10/07/310353

Ukraine will become a world leader for the production of organic products [WWW resource] // Newsletter. - 04.09.2012 - Available at: http://www.info-kmu.com.ua/ 2013-09-04-000000am/article/15902467.html

Dudar T “Strategy of formation of organic agricultural production” [ Monograph ] / T.G. Dudar, O.T Dudar. - T.: Aston, 2012. - 292p.

Strategy on Solution for Harmonizing International Regulation of Organic Agricul¬ture. New York, Geneva, UN, 2006, - p. 3.

Artysh V.I. “The development of the global market for organic products” / V.I. Artysh // Economika APK. - 2010. - № 3. - P. 113-116.

Berezhna Y.S. “Sales channels for organic products: the international dimension and local practices” /Y.S. Berezhna // Journal of Khmelnitsky National University. - 2010. - № 4, T 4. - P. 198-202.

Dudar O. T. “Formation of organic agricultural production” / O. T. Dudar// Economika APK. - 2012. - № 8, - P. 31-38.

Zinchuk T. O. “European integration: the problem of adaptation of the agricultural sector” : monograph / T.O. Zinchuk. - Zhytomyr: State University of Agriculture and Ecology, 2008. - 384 p.

Mylovanov E. V. “Trends in the Ukrainian market of organic products” / E. V. Mylo- vanov//Ahroohlyad- 2004. - № 4. - P. 68-71.

Nelep V.M. “Land of Ukraine and the nation’s health”// V.M. Nelep, L. Boyko // Economika APK. - 2011. - № 1. - P. 20-27.

Rudnytska O. V. “Basic principles of forming the marketing policy of distribution of organic products”/ O. Rudnytska //Economika APK. - 2006. - № 9. - P. 126-131.

Завантаження

Номер

Розділ

УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ І РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА

Як цитувати

Дудар, Оксана. “МАРКЕТИНГОВА КООПЕРАЦІЯ ТОВАРОВИРОБНИКІВ У СИСТЕМІ ЗБУТУ ОРГАНІЧНОЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ”. Вісник Економіки, no. 1, Aug. 2017, pp. 62-70, https://visnykj.wunu.edu.ua/index.php/visnykj/article/view/545.

Схожі статті

1-10 з 269

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.