ЕФЕКТИВНІСТЬ ФРАНЧАЙЗИНГУ В УПРАВЛІННІ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ МІНЕРАЛЬНИХ ВОД

Автор(и)

  • Олена Голоднюк аспірантка кафедри менеджменту організацій та інноваційного підприємництва, Тернопільський національний економічний університет

Ключові слова:

маркетингові інновації, франчайзинг, конкурентні переваги, бренд, ефективність, ринок мінеральних вод

Анотація

Розкрито сутність франчайзингу та обґрунтовано доцільність його використання як часткової модифікаційної інновації в управлінні конкурентними перевагами підприємств. Подано результати аналізу ефективності впровадження франчайзингу на підприємствах-виробниках мінеральних вод. Встановлено, що технологія франчайзингу дозволяє отримати значні вигоди кожній із зацікавлених сторін.

Посилання

Сумець О. М. Товарна інноваційна політика [Електронний ресурс] / 0. М. Сумець. - Режим доступу: http://pidruchniki.ws/1365122850422/market- ing/kiasifikatsiya_innovatsiy_zhittyeviy_tsiki_innovatsiy.

Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: [Монографія] / За ред. д. е. н., професора С. М. Ілляшенка. - Суми: ВТД “Університетська книга”, 2008. - 615 с.

Кузьмін О. Є. Франчайзинг: [Електронний ресурс]/О. Є. Кузьмін, Т. В. Мирончук, I. З. Салата, Л. В. Марчук. - Режим доступа: http://pidruchniki.ws/15941024/ ekonomika/ekonomichne_obgruntuvannya_proektu_ franchayzingovoyi_sistemi

Кендюхов О. В., Стратегія ефективного брендингу: [Монографія] / О. В. Кендюхов, О. М. Азарян, С. М. Димитрова, Л. А. Радкевич, О. В. Кужиле- ва. - Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Таган- Барановського. - Донецьк: ДонУЕП, 2009. - 285 c.

Варналій З. С. Франчайзинг як ефективна форма інтеграційних зв’язків суб’єктів малого бізнесу та корпорацій/З. С. Варналій // Актуальні проблеми економіки. - 2002. - № 3. - С. 47-53.

Дайновський Ю. А. Товарна інноваційна політика: [навч. посібн.] / Ю. А. Дайновський. - Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. - 312 с.

Мунін Г Б. Маркетинг турпродукту [Електронний ресурс]/Г Б. Мунін. - Режим доступу: http://pidruchniki. ws/12090613/turizm/dogovir_franchayzingu_ komertsiynoyi_kontsesiyi# 715

Яловий Г. К. Перспективи розвитку комерційної концесії (франчайзингу) в Україні / Г. К. Яловий, А. С. Цеслів // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2010. - Вип. 27, Т.1. - С. 188-193.

Сливотски А. Миграция ценности. Что будет с вашим бизнесом послезавтра?/Адриан Сливотски; [пер. с англ. А. А. Шапошниковой]; под ред. М. В. Фербера и А. В. Степанова. - М.: Манн, Иванов и Фербер, 2006. - 432 с.

Маркетинговый анализ рынка минеральной воды в Украине [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://koioro.com.ua/biog/brending-i-marketing/ marketingovyj-anaiiz-rynka-minerainoj-vody-v-ukraine.htmi

References

Sumets O. M. “Product innovation poiicy”[WWWresource]/ O. M. Sumets. - Avaii- abie at: http://pidruchniki. ws/1365122850422/marketing/kiasifikatsiya_innovatsiy_ zhittyeviy_tsiki_innovatsiy

“Marketing of innovations and innovations in marketing”: [Monograph] / Ed. Doctor of Science, Professor S. M. liiyashenko. - Sumy: “University Book”, 2008. - 615 p.

Kuzmin O. E. “Franchising” [WWW resource] / O. E. Kuzmin, T V. Myronchuk, I. Z. Saiata, L. V. Marchuk. - Avaiiabie at: http://pidruchniki.ws/15941024/ ekonomika/ekonomichne_obgruntuvannya_proektu_franchayzingovoyi_sistemi

Kendyukhov O. V. “Strategy for effective branding”: [Monograph] / O. V. Kendyukhov, O. M. Azaryan, S. M. Dimitrova, L. A. Radkevych, O. V. Kuzhyieva. - Donetsk Nationai University of Economics and Trade named after M. Tagan-Baranovsky. - Donetsk: DonUEP, 2009. - 285p.

Varnaiiy Z. S. “Franchising as an efficient form of integration reiations smaii busi¬ness subjects and corporations”/Z. S. Varnaiiy //“Actuai probiems of economy”. - 2002. - № 3. - P. 47-53.

Daynovskyy Y. A. “Product Innovation Poiicy”: [Manuai]/ Y. A. Daynovskyy. - Lviv: Lviv Commerciai Academy Pubiishing House, 2008. - 312 p.

Munin H. B. “Marketing of tourism products” [WWW resource] / H. B. Munin. - Avaii¬abie at: http://pidruchniki.ws/12090613/turizm/dogovir_franchayzingu_ komertsiynoyi_kontsesiyi# 715

Yaiovoy H. K. “Prospects for the deveiopment of commerciai concession (franchise) in Ukraine”/ H. K. Yaiovoy, A. S. Tsesiiv // “Theoreticai and appiied probiems of economy”. - 2010. - Voi. 27, Voi. 1. - P. 188-193.

Siivotski A. “Vaiue Migration. What wiii happen to your business day after tomor¬row?”/Adrian Siivotski trans. from Engiish. A. A. Shaposhnikova; [ed. M. V. Ferber and A. V. Stepanov]. - M.: Mann, Ivanov and Ferber, 2006. - 432 p.

“Marketing anaiysis of the minerai water market in Ukraine” [WWW resource]. - Avaiiabie at: http://koioro.com. ua/biog/brending-i-marketing/marketingovyj-anaiiz- rynka-minerainoj-vody-v-ukraine.htmi

Завантаження

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА І УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ

Як цитувати

Голоднюк, Олена. “ЕФЕКТИВНІСТЬ ФРАНЧАЙЗИНГУ В УПРАВЛІННІ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ МІНЕРАЛЬНИХ ВОД”. Вісник Економіки, no. 1, Aug. 2017, pp. 122-9, https://visnykj.wunu.edu.ua/index.php/visnykj/article/view/551.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.