МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ТА ПРОБЛЕМ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ

Автор(и)

  • Леся Забуранна к. е. н., доцент кафедри маркетингу, ПВНЗ "Європейський університет"(м. Київ )

Ключові слова:

туризм, туристичний ринок, національний туристичний ринок, методика дослідження стану та проблем розвитку національного туристичного ринку

Анотація

Запропоновано методику дослідження стану та проблем розвитку національного туристичного ринку, що містить три основних блоки, які дають змогу чітко визначити основні завдання, котрі постають перед представниками туристичного бізнесу та органами державного регулювання щодо питань розвитку сучасної інфраструктури українського туристичного ринку.

Посилання

Биржаков М. Б. Введение в туризм/ М. Б. Биржаков ; Нац. акад. туризма. - 3-є изд. - М.; СПб. : Невский Фонд, 2002. - 318 с.

Биржаков М. Б. Индустрия туризма : уч. пособ. длястуд. вузов /М. Б. Биржаков, B. И. Никифоров. - СПб. : Гзрда, 2007. - 528 с.

Виклюк Я. І. Методи побудови густини потенціального поля рекреаційної привабливості території/ Я. І. Виклюк, О. І. Артеменко // Штучний інте¬лект. - 2009. - № 2. - С. 151-160.

Гзрасименко В. Г. Концепція сталого розвитку туризму: етапи становлення і сучасний зміст/В. Г. Гзрасименко // Туристична освіта в Україні: проблеми і перспективи : зб. наук. праць. - К. : Тонар, 2007. - С. 17-23.

Гуляев В. Г. Организация туристской деятельности: уч. пособ. /В. Г. Гуля¬ев. - М., 1996.

ДуровичА. П. Организация туризма : уч. пособ. длястуд. вузов / А. П. Дурович, Н. И. Кабушкин, Т. М. Сергеева, H. М. Бирицкая, Г. А. Бондаренко. - Мн. : ООО “Новое знание”, 2003. - 630 с.

ДуровичА. П. Маркетинг в туризме : уч. пособ. для студ. / А. П. Дурович. - 3-є изд., стер. - Мн. : Новое знание, 2003. - 496 с.

Кабушкин Н. И. Менеджмент туризма : учеб. для студ. /Н. И. Кабушкин. - 3-е изд., испр. - Мн. : ООО “Новое знание”, 2002. - 409 с.

Король О. Д. та ін. Проблеми географії та менеджменту туризму : моногр. / О. Д. Король, В. Г. Явкін, В. П. Руденко. - Чернівці : Рута, 2006. - 260с.

Любіцева О. О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) / О. О. Любіцева. - К. : “Альтпрес”, 2006. - 430 с.

Артеменко О. І. Математичне моделювання рекреаційної привабливості території з використанням ієрархічної системи нечіткої логіки / О. І. Арте¬менко //Науковий вісник НЛТУ України. - 2011. - Вил. 21.5. - С. 345-352.

Ополченов И. И. Маркетинг в туризме: обеспечение рыночной позиции : уч. пособ. / И. И. Ополченов. - М. : Сов. спорт, 2003. - 187 с.

Туристичні потоки [Електронний ресурс]/Державний комітет статистики України. - Режим доступу : http://www.ukrstat.gov. ua.

Чечель А. О. Удосконалення державних механізмів управління розвитком туризму в Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / А. О. Чечель. - Донецьк, 2004. - 20 с.

Школа I. M. Менеджмент туристичної індустрії : навч. посіб. /І. М. Школа. - Чернівці : ЧТЕІКНЕУ, 2003. - 662 с.

Штовба С. Д. Проектирование нечетких систем средствами MATLAB /C. Д. Штовба. - М. : Гзрячая линия - Телеком, 2007. - 288 с.

Сайт Державної служби курортів і туризму України [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.tourism.gov.ua.

Завантаження

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ

Як цитувати

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.