МЕТОДИ ВПЛИВУ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ КЕРІВНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Олег Кузьмін д. е. н., професор, директор Інституту економіки і менеджменту, Національний університет “Львівська політехніка”
  • Наталія Колінко старший викладач і здобувач кафедри загальноекономічної підготовки та маркетингу Навчально-наукового інституту підприємництва та перспективних технологій, Національний університет “Львівська політехніка”

Ключові слова:

інструмент керівництва, вплив, керівництво інноваційною діяльністю

Анотація

Розглянуто підходи науковців до визначення сутності поняття “вплив”, наведено систематизацію та характеристику традиційних та інноваційних методів впливу керівника, запропонованих зарубіжними й українськими науковцями. Запропоновано власну класифікацію методів впливу керівництва інноваційною діяльністю.

Посилання

Ковалев Г. А. Теория социально-психологического воздействия/Г. А. Ковалёв // Основы социально-психологической теории [под общей ред. А. А. Бодалева и А. Н. Сухова]. - М.: Изд-во Междунар. педагог. акад., 1995. - 352 с.

Зимбардо Ф. Социальное влияние / Ф. Зимбардо, М. Ляйппе. - СПб.: Питер, 2000. - 448 с.

Орбан-Лембрик Л. Е. Психологія управління : [навч. посіб.] / Л. Е. Орбан- Лембрик. - Івано-Франківськ: Плай, 2001. - 400 с.

Менеджмент: [навч. посіб.] / П. В. Мельник, М. М. Філоненко, Л. П. Гацька, H. Е. Кошарська. - Ірпінь : Акад. ДПС України, 2001. - 154 с.

Скібіцька Л. І. Лідерство та стиль роботи менеджера : [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.]/Л. І. Скібіцька. - К. : Центр учб. літ., 2009. - 192 с.

Парыгин Б. Д. Основы социально-психологической теории /Б. Д. Парыгин. - М. : Мысль, 1971. - 160 с.

Ольшанский В. Б. Межличностные отношения / В. Б. Ольшанский // Социальная психология /[под ред. Г. П. Предвечного, Ю. А. Шерковина]. - М. : Политиздат, 1975. - С. 231.

Куликов В. Н. Проблемы социальной психологии/В. Н. Куликов. - Иваново : Изд-во Иванов. госуд. ун-та, 1979. - 257 с.

Андреева Г. М. Социальная психология / Г. М. Андреева. - М. : МГУ, 1988. - 160 с.

Панасюк А. Ю. Психологические основы убеждающего воздействия : автореф. дисс. докт. психол. наук на соискание уч. степени /А. Ю. Панасюк. - М., 1992. - 36 с.

Ковалев Г. А. Теория социально-психологического воздействия / Г. А. Ковалёв // Основы социально-психологической теории [под общей ред. А. А. Бодалева и А. Н. Сухова]. - М. : Изд-во Междунар. педагог. акад., 1995. - 352 с.

Кириченко А. В. Коррекция мотивации профессиональной деятельности госслужащих/ А. В. Кириченко //Психология профессиональной деятельности кадров государственной службы. - М. : РАГС, 1996. - С. 36-48.

Сидоренко Е. В. Личностное влияние и противостояние чужому влиянию / Е. В. Сидоренко //Журнал практического психолога. - 1999. - № 9. - С. 35-52.

Електронний ресурс. - Режим доступу : http://vuzlib. org/m-t_M/7. htm.

Електронний ресурс. - Режим доступу : http://uchebnik-besplatno.com/ menedjment-uchebnik/menedjment-pilipenko.html.

Душкина М. Р. Психология влияния/М. Р. Душкина. - СПб. : Питер, 2004. - 224 с.

Кузьмін О. Є. Основи менеджменту: Підручник/ О. Є. Кузьмін, О. Г. Мельник. - К. : “Академвидав”, 2003. - 416 с.

Ковалев Г. А. Психология воздействия: теория, методология, практика: автореф. дис. д-ра психол. наук: 19.00.01 “НИИ общ. и пед. психол”. - М., 1991. - 51 с.

Старовойтенко О. Специфіка соціокультурного впливу як особливої форми діяння/О. Старовойтенко //Соціальна психологія. - 2004. - № 3 (5). - C. 110¬118.

Дьяченко М. І. Психологія: словник довідник/М. І. Дьяченко, Л. А. Кандибовіч. - Мінкс: Хелтон, 1998. - 399 с.

Завантаження

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА І УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ

Як цитувати

Кузьмін, Олег, and Наталія Колінко. “МЕТОДИ ВПЛИВУ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ КЕРІВНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ”. Вісник Економіки, no. 2, Aug. 2017, pp. 71-80, https://visnykj.wunu.edu.ua/index.php/visnykj/article/view/499.

Схожі статті

1-10 з 224

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.