ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ

Автор(и)

  • Дмитро Штефанич ТНЕУ
  • Олександра Братко ТНЕУ

Ключові слова:

економічний аналіз, маркетинговий аналіз, маркетингові дослідження, маркетинговий аудит, маркетингові резерви, принципи маркетингового аналізу.

Анотація

Проаналізовано існуючі підходи до визначення сутності маркетингового аналізу, дано його авторське тлумачення, визначено предмет, завдання та принципи маркетингового аналізу, здійснена класифікація видів маркетингового аналізу за низкою ознак.

Посилання

Маркетинговий аналіз. Навчальний посібник. За ред. д.е.н., проф. Липчука. – Київ: Академвидав, 2008. – 214 с.

Strzyżewska M., Rószkiewicz M. Analizy marketingowe. – Warszawa, 2002. – 293 с.

Шкарабан С. І., Сапачов М. І. Економічний аналіз діяльності промислових підприємств. – Тернопіль: Астон, 1999. – 407 с.

Чернелевський Л. М. Економічний аналіз на підприємствах промисловості і торгівлі. – Київ: Пектораль, 2003. – 290 с.

Kotler P. Marketing. Gebethner & Ske, Warszawa, 1994. – 452 с.

Завантаження

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ

Схожі статті

1-10 з 872

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.