ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Дмитро Штефанич д. е. н., професор кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу, Тернопільський національний економічний університет
  • Ольга Дячун к. е. н., доцент кафедри державного регулювання та управління економіки, Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя

Ключові слова:

комунікаційна політика, оцінка, ефективність, реклама, стимулювання збуту, паблік рилейшнз, персональний продаж, виставки, спонсорство, джерела інформації

Анотація

Проаналізовано підходи науковців щодо оцінювання ефективності комунікаційної політики підприємства загалом, а також в розрізі таких її засобів, як реклама, стимулювання збуту, паблік рилейшнз, персональний продаж та інші. Виявлено в цьому питанні ряд проблем. Розроблені принципи, з урахуванням яких будуть визначені напрями вдосконалення оцінки ефективності заходів комунікаційної політики. Запропоновано дві системи показників: показники оцінювання ефективності та результативні показники. Приділено увагу джерелам інформації, які будуть використовуватися в розрахунках показників ефективності. Викладені напрями подальших досліджень у питаннях, що розглядаються.

Посилання

Маркетинговий аналіз : навч. посіб. /Д. А. Штефанич, Братко О. С. та інші. - Тернопіль : Економічна думка, 2012. - 296 с.

Лук’янець Т І. Маркетингова політика комунікацій [Електронний ресурс] / Т І. Лук’янець. - Режим доступу : sesia com ua/book/126/8345. html.

Зозулев А. В. Маркетинг /А. В. Зозулев, Н. С. Кубышина. - К. : Знання, 2011. - 376 с.

Бутенко Н. В. Поняття та методи оцінки ефективності реклами [Електронний ресурс] / Н. В. Бутенко. - Режим доступу : Pidruchniki, ws/ 1534/220 40058/marketing/ ponjatya/.

Ковінько О. М. [ Електронний ресурс] /О. М. Ковінько, С. Т. Колеснік. - Режим доступу : nauka. Kushnir. mk. ua/? P57337.

Гаркавенко С. С. Маркетинг / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 2004. - 302 с.

Гаркавенко С. С. Маркетинг. Стимулювання збуту [Електронний ресурс] / С. С. Гаркавенко. - Режим доступу : Pidruchniki ws/1378030541 770/marketing.

Жидков А. Б. Система контрольних показників для оцінки персонального продажу [Електронний ресурс] /А. Б. Жидков. - Режим доступу : dibnis wordpress.com.

Чеботар С. І. Маркетинг / С. І. Чеботар та інші. - К. : ЦНЛ, 2006. - 246 с.

Маркетингові дослідження паблік рилейшнз для бізнесу [Електронний ресурс]. - Режим доступу : srinest. com >book 1329 chapter 10.

Ягельська К. Ю. Аналіз методів оцінки ефективності ПР-діяльност [Електронний ресурс ] /К. Ю. Ягельська. - Режим доступу : eo. donntu. edu. Ua 8080>jspui ...1.

Эффективность участия в выставке [Електронній ресурс]. - Режим доступу : mr consulting ru >life marketing/node/118.

Туристичний салон “Україна - 2014” [Електронний ресурс]. - Режим доступу : Ukraine itm.com ua >ukr/ whyto exhibit.

Оценка результатов в управлении спонсорством [Електронний ресурс]. - Режим доступу : advlab ru > articles 502 htm.

Resources

“Marketing analysis” : Manual. / D. A. Shtefanych, Bratko O. S. et al. - Ternopil : Ekonomichna dumka, 2012. - 296 p.

Lukianets T. I. “Marketing policy of communication” [WWW resource] / T. I. Lukianets. - Available at : sesia com ua/book/126/8345. html.

ZozulevA. V. “Marketing”/A. V. Zozulev, N. S. Kubyshyna. - K. : Znannia, 2011. - 376 p.

Butenko N. V. “Notions and methods for advertisement effectiveness evaluation” [WWWresource]/N. V. Butenko. - Available at: Pidruchniki, ws/1534/220 40058/ marketing/ ponjatya/.

Kovinko O. M. [WWW resource] /O. M. Kovinko, S. T. Kolesnik. - Available at: Nauka. Kushnir. mk. ua/? P57337.

Harkavenko S. S. “Marketing”/ S. S. Harkavenko. - K. : Libra, 2004. - 302 p.

Harkavenko S. S. “Marketing. Sales promotion”[WWW resource]/S. S. Harkavenko. - Available at: Pidruchniki ws/1378030541 770/marketing.

Zhydkov A. B. “System of control indicators for individual sales evaluvation” [WWW resource]/A. B. Zhydkov. - Available at: dibnis wordpress.com.

Chebotar S. I. “Marketing”/ S. I. Chebotar et al. - K. : TsNL, 2006. - 246 s.

“Marketing researches of public relations for business” [WWW resource]. - Avail¬able at: srinest. com >book 1329 chapter 10.

Yahelska K. Yu. “The analysis of methods for PR-activities effectiveness evalua¬tions” [WWW resource ] /K. Yu. Yahelska. - Available at: eo. donntu. edu. Ua 8080>jspui ...1.

“The effectiveness of participation in an exhibition” [WWW resource]. - Available at: mr consulting ru >life marketing/ node/118.

Touristic salon “Ukraina - 2014” [WWW resource]. - Available at: Ukraine itm.com ua >ukr/ whyto exhibit.

“Resuls evaluation in sponsorship management”[WWWresource]. -Available at: advlab ru > articles 502 htm.

Завантаження

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА І УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ

Як цитувати

Схожі статті

1-10 з 399

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.