АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЗМІНИ МАКРОСЕРЕДОВИЩА НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Охарактеризовано джерела інформації для проведення аналізу впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність фірми, уточнено склад його факторів, викладено методи визначення впливу зміни зазначеного середовища на показники обсягу продажу товарів підприємства. Запропоновано методики для розрахунку цих впливів.
Посилання
Белявцев М. І. Маркетинг / М. І. Белявцев, Л. М. Іваненко. - К.: ЦНЛ, 2005.
Беляевский И. К. Маркетинговые исследования / И. К. Беляевский. - М. : Финансы и статистика, 2001.
Петруня Е. П. Маркетинг / Е. П. Петруня. - К.: Знання, 2007.
Полторак В. А. Маркетингові дослідження/В. А. Полторак. - К.: ЦНЛ, 2003.
Статистичний щорічник України. - К.: Август-Трейд, 2011.
Штефанич Д. А. Поведінка споживачів / Д. А. Штефанич [та ін.]. - Івано- Франківськ, 2005.
Щербань В. М. Маркетинг/В. М. Щербань. - К.: ЦНЛ, 2006.
Штефанич Д. Маркетинговий аналіз: навч. посіб. /Д. Штефанич [та ін.]. - Тернопіль: Екон. думка, 2012.
Павленко А. Ф. Маркетинг [Електронний ресурс]/А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. - Режим доступу : http: // studentbooks, com.ua /content/view/385/44/1/ 3#5128.
StrzyKewska M. Analizy marketingowe / M. StrzyKewska, O. Roszkiewicz. - Warszawa: Diffin, 2002.