ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТІВ
Ключові слова:
маркетинговий аналіз, конкуренти, ринкові лідери, конкурентоздатність товару, конкурентоспроможність фірмиАнотація
Проаналізовано існуючі підходи до сутності маркетингового аналізу конкурентів фірми. Визначено завдання, які стоять перед його проведенням. Вказано джерела аналітичної інформації та окреслена послідовність маркетингового аналізу конкурентів.Посилання
Войчак А. В. Маркетингові дослідження. - Київ: КНЕУ, 2001.
Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. Москва: Финпресс, 2008.
Strzyzewska M., Roszkewicz M. Analizymarketingowe. - Warszawa, 2002.
Гаркавенко С. С. Маркетинг. - Київ: Лібра, 2008.
Вествуд Дж. Маркетинговый план - Санкт-Петербург, Москва, Харьков, Минск: Питер, 2001.
Завантаження
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Як цитувати
Штефанич, Дмитро, and Ростислав Окрепкий. “ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТІВ”. Вісник Економіки, no. 1, May 2017, pp. 103-10, https://visnykj.wunu.edu.ua/index.php/visnykj/article/view/161.