ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТІВ

Автор(и)

  • Дмитро Штефанич д. е. н., професор, завідувач кафедри маркетингу, Тернопільський національний економічний університет
  • Ростислав Окрепкий к. е. н., старший викладач кафедри маркетингу, Тернопільський національний економічний університет

Ключові слова:

маркетинговий аналіз, конкуренти, ринкові лідери, конкурентоздатність товару, конкурентоспроможність фірми

Анотація

Проаналізовано існуючі підходи до сутності маркетингового аналізу конкурентів фірми. Визначено завдання, які стоять перед його проведенням. Вказано джерела аналітичної інформації та окреслена послідовність маркетингового аналізу конкурентів.

Посилання

Войчак А. В. Маркетингові дослідження. - Київ: КНЕУ, 2001.

Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. Москва: Финпресс, 2008.

Strzyzewska M., Roszkewicz M. Analizymarketingowe. - Warszawa, 2002.

Гаркавенко С. С. Маркетинг. - Київ: Лібра, 2008.

Вествуд Дж. Маркетинговый план - Санкт-Петербург, Москва, Харьков, Минск: Питер, 2001.

Завантаження

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ

Як цитувати

Схожі статті

1-10 з 349

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.