ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ РЕГІОНУ ДЛЯ ВЕДЕННЯ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Станіслав Артеменко аспірант кафедри економіка підприємств, Харківський державний університет харчування та торгівлі

Ключові слова:

індекс людського розвитку, індекс валового регіонального продукту, індекс конкурентоспроможності, маркетингова привабливість регіону, оцінка, роздрібний товарооборот

Анотація

Піднято проблему оцінки маркетингової привабливості регіону для ведення торговельної діяльності. Визначено динаміку розвитку роздрібного товарообороту Харківської області; підтверджено важливість торговельної діяльності Харківської області для розвитку національної економіки України; удосконалено методику оцінки маркетингової привабливості регіону. На прикладі Харківської області проведено емпіричну перевірку запропонованого методичного підходу.

Посилання

Біловодська О. А. Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією стійкого розвитку / О. А. Біловодська, Ю. М. Мельник//Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 242-256.

Верхоглядова В. І. Роль і значення торгівлі для розвитку національного господарства України [Електронний ресурс] / В. І. Верхоглядова, Р С. Шостак. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1272. - Назва з екрану

Балабанова І. В. Управління конкурентною раціональністю: моногр. /1. В. Балабанова. - Донецьк: ДонНУЕТ], 2008. - 538 с.

Балабанова Л. В. Управління маркетинговим потенціалом підприємства: навч. посіб. /Л. В. Балабанова, Р В. Мажинський. - К.: ВД “Професіонал”, 2006. - 288 с.

Звіт про конкурентоспроможність регіонів України за 2012 рік. Назустріч економічному зростанню та процвітанню [Електронний ресурс]. - Режим доступу:http://www.feg.org.ua/docs/FEG_report_2012_body_ua_20.11.2012.pdf. - Назва з екрану.

Попова И. В. Позиционирование муниципального образования на основе оценки его привлекательности: на примере г. Владивостока : автореф. дис. на соискание уч. степени канд. экон. наук: спец. 08.00.05 “Экономика и управление народным хозяйством: маркетинг”/Инна Викторовна Попова. - Владивосток, 2007. - 67 с.

Методы определения коэффициентов важности критериев / А. М. Анохин, В. А. Глотов, В. В. Павельев [и др.]//Журнал Автоматика и телемеханика. - М., 1997. - № 8. - С. 3-35.

Фролова Л. В. Управління економічним потенціалом торговельних підприємств : моногр. /Л. В. Фролова, О. В. Гоигораш. - Донецьк: вид-во “Ноулідж” (донецьке відділення), 2013. - 201 с.

Регіональний людський розвиток: статистичний бюлетень. - К., 2012. - [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://ukrstat.org/uk/druk/katalog/ kat_ u/publposl_u. htm

Недосекин А. О. Применение теории нечетких множеств к задачам управления финансами /А. О. Недосеткин //Аудит и финансовый анализ. - 2002. - № 2. - C. 27-34.

References

Bilovodska O. A. “Marketing attractiveness of region due to concept of regional development” / O. A. Bilovodska, Yu. M. Melnyk // Marketynh i menedzhment innovatsii. - 2012. - # 3. - P. 242-256.

Verkhohliadova V. I. “Role and meaning of the trade for development of national economy of Ukraine” [WWW resource] / V. I. Verkhohliadova, R. S. Shostak. - Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1272.

Balabanova I. V. “Management of competitive rationality”: Monograph. /1. V. Bala¬banova. - Donetsk: [DonNUET], 2008. - 538 p.

Balabanova L. V. “Management of marketing potential of an enterprise”: manual. / L. V. Balabanova, R. V. Mazhynskyi. - K.: “Profesional”, 2006. - 288 p.

“Ukrainian regions competitiveness report for 2012. Forward to the economic grosth and prosperity" [WWW resource]. - Available at: http://www.feg.org.ua/docs/ FEG_report_2012_body_ua_20.11.2012.pdf.

Popova Y V. “Municipal education based on evaluvation of its attractiveness: using Vladyvostok as an example": synopsis for the degree of Candidate of Economic Sciences: speciality 08.00.05 “Economy and national economy management" / Ynna Vyktorovna Popova. - Vladyvostok, 2007. - 67 p.

“Methods for defining coefficients of criteria importance" / A. M. Anokhyn, V. A. Hlotov, V. V.Pavelev [y dr.]//Avtomatyka y telemekhanyka. - M., 1997. - # 8. - P. 3-35.

Frolova L. V. “Management of economic potential of a trading enterprise": Mono¬graph. /L. V. Frolova, O. V. Hryhorash. - Donetsk: “Noulidzh", 2013. - 201 p.

“People’s regional development: statistics bulletin"- K., 2012. - [WWWresource]. - Available at: http://ukrstat.org/uk/druk/katalog/kat_u/publposl_u.htm

Nedosekyn A. O. “Application of rough sets heory to finance management" / A. O. Nedosetkyn //Audyt y fynansovyi analyz. - 2002. - # 2. - P. 27-34.

Завантаження

Номер

Розділ

НАУКОВІ ПОВІДОМЛЕННЯ

Як цитувати

Артеменко, Станіслав. “ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ РЕГІОНУ ДЛЯ ВЕДЕННЯ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ”. Вісник Економіки, no. 1, Aug. 2017, pp. 202-13, https://visnykj.wunu.edu.ua/index.php/visnykj/article/view/561.

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.