ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Вікторія Адамик НУ "Львівська політехніка"
  • Галина Вербицька НУ "Львівська політехніка"

Анотація

Запропоновано комплексний підхід до оцінки конкурентоспроможності
підприємства, який є синтезом якісної та існуючих методів кількісної оцінки
конкурентоспроможності, і дасть змогу провести реальну оцінку
конкурентоспроможності підприємства для посилення його конкурентної позиції
на ринку шляхом обґрунтованого вибору конкурентної стратегії.

Посилання

Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб.: Изд-во «Питер», 1999. – 416 с.

Балабанова Л.В., Кривенко А.В. Управление конкурентоспособностью предприятий на основе маркетинга. – Донецк: ДонГУЭТ им. Туган- Барановского, 2004. – 147 с.

Воронкова А.Э. Стратегическое управление конкурентоспособным потенциалом предприятия: диагностика и организация. – Луганск: Изд-во Восточноукраинского нац. Ун-та, 2000. – 315 с.

Дзахмишева И.Ш. Методика оценки конкурентоспособности услуги в розничной торговой сети // Маркетинг в России и за рубежом. – 2004. - №3 (41). – С.93-107.

Иванов Ю.Б. Конкурентоспособность предприятия: оценка, диагностика, стратегия / Колл. авторов. – Харьков: Изд-во ХНЭУ, 2004. – 256 с.

Завьялов П.С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 496 с.

Маршал А. Принципы экономической науки (в 3 тт.). – М.: Прогресс, 1993. – 414 с.

Павлова В.А. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка та стратегія забезпечення. – Д.: Вид-во ДУЕП, 2006. – 276 с.

Портер М. Конкуренция. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 495 с.

Сидоренко О. США, Швейцарія та Данія очолили рейтинг ВЕФ за індексом глобальної конкурентоспроможності // Дзеркало тижня. – 2007. – №42-43 від 10 листопада 2007 року. – С. 14

Сідун В.А., Пономарьова Ю.В. Економіка підприємства. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 436 с.

Фурманюк О.Л., Тартачник М.О. Управління конкурентоспроможністю підприємства. – Ірпінь: Нац. Академія ДПС України, 2003. – 114 с.

Чепурной И.П. Конкурентоспособность продовольственных товаров. – М.: Издательско-книготорговый центр «Маркетинг», 2002. – 120 с.

http:// www.ukrstat.gov.ua

http:// www.weforum.org

Завантаження

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 > >>