ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Запропоновано комплексний підхід до оцінки конкурентоспроможності
підприємства, який є синтезом якісної та існуючих методів кількісної оцінки
конкурентоспроможності, і дасть змогу провести реальну оцінку
конкурентоспроможності підприємства для посилення його конкурентної позиції
на ринку шляхом обґрунтованого вибору конкурентної стратегії.
Посилання
Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб.: Изд-во «Питер», 1999. – 416 с.
Балабанова Л.В., Кривенко А.В. Управление конкурентоспособностью предприятий на основе маркетинга. – Донецк: ДонГУЭТ им. Туган- Барановского, 2004. – 147 с.
Воронкова А.Э. Стратегическое управление конкурентоспособным потенциалом предприятия: диагностика и организация. – Луганск: Изд-во Восточноукраинского нац. Ун-та, 2000. – 315 с.
Дзахмишева И.Ш. Методика оценки конкурентоспособности услуги в розничной торговой сети // Маркетинг в России и за рубежом. – 2004. - №3 (41). – С.93-107.
Иванов Ю.Б. Конкурентоспособность предприятия: оценка, диагностика, стратегия / Колл. авторов. – Харьков: Изд-во ХНЭУ, 2004. – 256 с.
Завьялов П.С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 496 с.
Маршал А. Принципы экономической науки (в 3 тт.). – М.: Прогресс, 1993. – 414 с.
Павлова В.А. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка та стратегія забезпечення. – Д.: Вид-во ДУЕП, 2006. – 276 с.
Портер М. Конкуренция. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 495 с.
Сидоренко О. США, Швейцарія та Данія очолили рейтинг ВЕФ за індексом глобальної конкурентоспроможності // Дзеркало тижня. – 2007. – №42-43 від 10 листопада 2007 року. – С. 14
Сідун В.А., Пономарьова Ю.В. Економіка підприємства. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 436 с.
Фурманюк О.Л., Тартачник М.О. Управління конкурентоспроможністю підприємства. – Ірпінь: Нац. Академія ДПС України, 2003. – 114 с.
Чепурной И.П. Конкурентоспособность продовольственных товаров. – М.: Издательско-книготорговый центр «Маркетинг», 2002. – 120 с.
http:// www.ukrstat.gov.ua
http:// www.weforum.org